• A Quantum Breakhez nem lesznek DLC-ék
  • Főleg az élőszereplős sorozat miatt
  • Ennek ellenére a Remedy tervez a játék jövőjével
  • A Quatum Break az Alan Wake-ben látható Night Springsből született

Thomas Puha, a Remedy PR menedzsere egy a RedBull Gamesnek adott interjúban közölte, hogy a csapat nem tervez DLC-t a Quantum Breakhez. Na, az ilyesmi is ritka manapság, mint a fehér holló. Ennek persze nem csak elvi okai vannak, hanem gyakorlati is: a játék szoros kapcsolatban fog állni az élőszereplős sorozattal, így ha a játék történetében változás áll be, akkor a szériához új jeleneteket kell felvenni. Ahhoz viszont össze kéne trombitálni a színészgárdát, ami mint tudjuk, nem egyszerű feladat.

Ennek ellenére azért a Quantum Break nem marad mindenféle támogatás nélkül a jövőben sem, legalábbis Puha szerint nagy terveik vannak. A Microsoft afféle Xbox One-sztárt lát a Quantum Breakben, a Remedy-nek meg annyi ötlete jött össze a fejlesztés során, hogy azt emberileg képtelenség lett volna egyetlen játékba belecsomagolni. Szóval nagy valószínűséggel vagy egy nagyobb lélegzetvételű kiegészítőben, vagy folytatásban gondolkodnak – esetleg, és talán ez áll a legközelebb az igazsághoz, mindkettőt megvalósítják.

Ugyanebben az interjúban Greg Louden vezető narratívatervező elmesélte, hogyan jutottak el az Alan Wake-től a Quantum Breakig. Ha játszottatok az Alan Wake-kel, talán emlékeztek az Alkonyzónaszerű, Night Springs című tévéműsorra, ami a játékon belül futott. Ennek egyik epizódjában egy quantumkísérlet során a tanár véletlenül fejbe lövi magát. Nos, ez volt a Quantum Break úgyszólván fogantatása.

A Remedy már az Alan Wake 2 prototípusát tesztelte, és ezalatt a programba egyre több olyan elemet (tudomány vezette művészi irány, történet, időkontrollos játékmenet és vizualitás) kezdtek bepakolni, ami ugyan eltávolította őket eredeti céljuktól, ám közelebb hozott valami újat. Ez lett aztán a Quantum Break.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!