• Nemrég kiderült, hogy több dolgozó szerint is az EA megmentette a BioWare-t
  • Most pedig Aaron Flynn is megszólalt
  • Elmondása szerint a Frostbite engine-t nem erőltették rájuk, hanem ők választották

Egyre több érdekes információ lát napvilágot az EA és a BioWare kapcsolatáról. Előző héten a stúdió három dolgozója egyöntetűen állította, hogy a felvásárlással lényegében megmentették őket, most pedig Aaron Flynn is megszólalt, aki szerint egyáltalán nem erőltették rájuk a Frostbite engine-t. Flynn egy interjú során mondta el, hogy saját maguk döntöttek az új motor mellett, az EA ebbe nem szólt bele.

A BioWare volt vezetője szerint arra jöttek rá, hogy az általuk használt Eclipse engine már nem lesz jó a legújabb játékaikhoz. Három lehetőséget vettek számításba: új motort kellett volna alkotniuk, esetleg beszerezhették az Unreal Engine-t vagy a Frostbite engine-t. Végül ez utóbbi mellett döntöttek, de mint ismeretes, a motor nem váltotta be maradéktalanul a hozzá fűzött reményeket a Mass Effect: Andromeda esetében.

Flynn az interjúban arra is kitért, hogy minden tisztelete a Frostbite készítőié, amiért létrehoztak egy olyan motort, ami az Anthemtől kezdve a FIFA-ig sokféle játékkal boldogulni tud.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!