Az Electronic Arts nem adja fel a Need for Speed brandet, hanem új csapatokkal, egyszerre három új címen is dolgozik! Az új koncepció lényege, hogy a három cím egyike a hardcore, a másik a casual, a harmadik pedig a Play 4 Free játékosoknak szól. No de lássuk, pontosan miről is van szó...
A Need for Speed: Shift érdekessége, hogy a maximális hangsúlyt a szimulációra helyezi, nemcsak az autók, hanem a vezetők valósághű viselkedésének terén is. Ez lesz az alapvető különbség a korábbi NFS-ek és a Shift között, illetve a sorozat stílusában is változik: az állandó hip-hop zene, meg "jaj-de-laza-fiatal-srácok-vagyunk" feeling is kimarad.
"Az urbánus, fiatalos stílus a korábbi részek alappillére volt, de mi most inkább a vezetői viselkedés korrekt szimulációját szeretnénk átadni, és azt, milyen is az, amikor egy igazi, reálisan ábrázolt őrült versenyzésben veszel részt, miközben izzadt kézzel markolod a volánt." -- hangsúlyozta Keith Munro, az EA egyik marketinges arca.
A 3D-s HUD a vezető fejének mozdulatait is szimulálja, illetve a különböző fizikai hatásokat is tapasztalhatjuk majd (persze csak a programon belül...), amelyek ilyen helyzetben érik az embert.
A fizikai ráhatások mellett maga a játékos is nagyobb szabadságot kap: például körbenézhet az autón belül a gamepad jobb analóg karjával.
No és a csajokkal mi lesz? Elvégre NFS nélkülük nem is igazi NFS, nem igaz? "Erről még nem tudok semmit nyilatkozni, de jómagam mindenféleképpen Josie Maranre szavaznék" -- tette hozzá cinkos mosollyal Munro.
A játék egyébként PC-n, Xbox 360-on, PS3-on és PSP-n látja majd meg a napvilágot idén ősszel.
Frissítve: Az NFS: Shift hivatalos megjelenési dátuma: 2009. ősz
Munro kihangsúlyozta, hogy semmiképpen sem szeretnék, hogy ezt az NFS-t az emberek a Super Mario Karthoz hasonlítsák, hiszen az -- szerinte -- teljesen más műfaj. Bár a Nitro leginkább a casual játékosoknak szól majd, azért a profik is élvezni fogják. Még azt is hozzátette, hogy "ez sem hasonlít majd semmilyen korábbi NFS-részre."
"Itt már nincs szó »kísérletezgetésről«, ez egy bejáratott piac, ahol mi azzal tudunk majd az élre törni, hogy igazi licencelt (valódi) autókat, alkatrészeket és játékmódokat kínálunk a játékosoknak."
Mindegyik online versenyző a legmaximálisabban ki tudja majd alakítani saját ízlése szerint profilját és kocsiját, mielőtt az igazi megmérettetésre sor kerülne.
Az EA állítólag a Battlefield Heroes és az ingyenes FIFA-játékok mikrotranzakciós modelljét követi majd, de a részletekről még nem lehet többet tudni.
Need for Speed: Shift
Ezt a "kemény magnak", igazi gamereknek készülő játékot a Slightly Mad Studios hegeszti majd, akiknek a GT Legends és GTR 2 címeket is köszönhetjük. A fejlesztésben tanácsadóként két régi tag is részt vesz: az egyik Michael Mann, az EA Black Box producere, a másik az EA Games Europe egyik fejese, Patrick Soderlund.A Need for Speed: Shift érdekessége, hogy a maximális hangsúlyt a szimulációra helyezi, nemcsak az autók, hanem a vezetők valósághű viselkedésének terén is. Ez lesz az alapvető különbség a korábbi NFS-ek és a Shift között, illetve a sorozat stílusában is változik: az állandó hip-hop zene, meg "jaj-de-laza-fiatal-srácok-vagyunk" feeling is kimarad.
"Az urbánus, fiatalos stílus a korábbi részek alappillére volt, de mi most inkább a vezetői viselkedés korrekt szimulációját szeretnénk átadni, és azt, milyen is az, amikor egy igazi, reálisan ábrázolt őrült versenyzésben veszel részt, miközben izzadt kézzel markolod a volánt." -- hangsúlyozta Keith Munro, az EA egyik marketinges arca.
A 3D-s HUD a vezető fejének mozdulatait is szimulálja, illetve a különböző fizikai hatásokat is tapasztalhatjuk majd (persze csak a programon belül...), amelyek ilyen helyzetben érik az embert.
A fizikai ráhatások mellett maga a játékos is nagyobb szabadságot kap: például körbenézhet az autón belül a gamepad jobb analóg karjával.
No és a csajokkal mi lesz? Elvégre NFS nélkülük nem is igazi NFS, nem igaz? "Erről még nem tudok semmit nyilatkozni, de jómagam mindenféleképpen Josie Maranre szavaznék" -- tette hozzá cinkos mosollyal Munro.
A játék egyébként PC-n, Xbox 360-on, PS3-on és PSP-n látja majd meg a napvilágot idén ősszel.
Frissítve: Az NFS: Shift hivatalos megjelenési dátuma: 2009. ősz
Need for Speed: Nitro
Ez lényegében egy arcade autóverseny lesz, csak Nintendo masinákra, tehát Wii-re és DS-re. Vibráló színek, őrült sebesség, és -- állítólag -- "szemkápráztató grafika" jellemzik majd a játékot (már amennyire e gépek hardverén ez lehetséges...).Munro kihangsúlyozta, hogy semmiképpen sem szeretnék, hogy ezt az NFS-t az emberek a Super Mario Karthoz hasonlítsák, hiszen az -- szerinte -- teljesen más műfaj. Bár a Nitro leginkább a casual játékosoknak szól majd, azért a profik is élvezni fogják. Még azt is hozzátette, hogy "ez sem hasonlít majd semmilyen korábbi NFS-részre."
Need for Speed: World Online
Ezzel a címmel a cég lényegében Ázsiába szeretne betörni, ahol hatalmas hagyománya van a "Play 4 Free" jellegű autóverseny játékoknak, amelyeket ingyen játszanak Kínában, Koreában és Ázsia más országaiban. A fejlesztőcsapat Szingapúrban dolgozik és -- mint az a címből is kiderül -- kizárólag az online versenyekre szeretnék benne helyezni a hangsúlyt."Itt már nincs szó »kísérletezgetésről«, ez egy bejáratott piac, ahol mi azzal tudunk majd az élre törni, hogy igazi licencelt (valódi) autókat, alkatrészeket és játékmódokat kínálunk a játékosoknak."
Mindegyik online versenyző a legmaximálisabban ki tudja majd alakítani saját ízlése szerint profilját és kocsiját, mielőtt az igazi megmérettetésre sor kerülne.
Az EA állítólag a Battlefield Heroes és az ingyenes FIFA-játékok mikrotranzakciós modelljét követi majd, de a részletekről még nem lehet többet tudni.
ardes: a szim lét nem kérdés, nézd a fejlesztőket ne azt hogy NFS. Miért ne változhatna? Egyszer már megtette, sajnos... ez most pozitív (de még mennyire) változásnak tűnik! Már csak azért is mert visszakapjuk a műszerfal nézetet, azért meg pláne mert szim lesz. (és az lesz, ex. Simbin/Blimey/Slightly/Mad Studios, tökmind1 hogy hívjuk, ez garancia erre)
Csak remélem viszonylag különlegesek lesznek a pályák, a világ különböző helyeiről, és nem csak utcai hanem hegyi pályák/partszakaszok (mint az NFS 5-ben) is lesznek benne, de az ilyen extrém fantáziapályákat is, pl. ahol lementünk a víz alá stb. is szeretettel várom Ha már az eddigi játékaikban volt, a napszakváltakozást is meg lehetne csinálni, ill. ha GTR2-re gondolunk akkor esőt is! Törés az lesz benne a hivatalos oldalon írtak róla.
Én igazából nem is amiatt izgulok hogy jó játék lesz-e hanem hogy különleges lesz-e. Remélem az lesz!
ardes: a szim lét nem kérdés, nézd a fejlesztőket ne azt hogy NFS. Miért ne változhatna? Egyszer már megtette, sajnos... ez most pozitív (de még mennyire) változásnak tűnik! Már csak azért is mert visszakapjuk a műszerfal nézetet, azért meg pláne mert szim lesz. (és az lesz, ex. Simbin/Blimey/Slightly/Mad Studios, tökmind1 hogy hívjuk, ez garancia erre)
Csak remélem viszonylag különlegesek lesznek a pályák, a világ különböző helyeiről, és nem csak utcai hanem hegyi pályák/partszakaszok (mint az NFS 5-ben) is lesznek benne, de az ilyen extrém fantáziapályákat is, pl. ahol lementünk a víz alá stb. is szeretettel várom Ha már az eddigi játékaikban volt, a napszakváltakozást is meg lehetne csinálni, ill. ha GTR2-re gondolunk akkor esőt is! Törés az lesz benne a hivatalos oldalon írtak róla.
Én igazából nem is amiatt izgulok hogy jó játék lesz-e hanem hogy különleges lesz-e. Remélem az lesz!
Szerintem spec. könnyebb vezetni egy olyan autót ami élethűen viselkedik mint ami nem. Csak meg kell tanulni fékezni! Sokkal élvezetesebb egy játék amúgy is ha nem csak a gázt kell nyomni...
Még1 dolog amit remélek, hogy az AI jó lesz! Tény, hogy NFS-eknél általában olyan AI volt hogy mindig nyerjek (tisztelet a kivételnek), de nem ártana ezen a szokáson változtatni! Nagyobb az öröm győzelemnél ha ritkábban nyer az ember! Bár ezt szerintem ezek a srácok is így gondolják! Egyébként a Zonda belseje nem úgy fest mintha GT változat lenne, vagy talán tévedek? (alap kormány, no motec, stb..) A cuccot meg be lehet szerezni (bár nem olcsó), és egyáltalán nem is biztos hogy tűzálló
Szerintem spec. könnyebb vezetni egy olyan autót ami élethűen viselkedik mint ami nem. Csak meg kell tanulni fékezni! Sokkal élvezetesebb egy játék amúgy is ha nem csak a gázt kell nyomni...
Még1 dolog amit remélek, hogy az AI jó lesz! Tény, hogy NFS-eknél általában olyan AI volt hogy mindig nyerjek (tisztelet a kivételnek), de nem ártana ezen a szokáson változtatni! Nagyobb az öröm győzelemnél ha ritkábban nyer az ember! Bár ezt szerintem ezek a srácok is így gondolják! Egyébként a Zonda belseje nem úgy fest mintha GT változat lenne, vagy talán tévedek? (alap kormány, no motec, stb..) A cuccot meg be lehet szerezni (bár nem olcsó), és egyáltalán nem is biztos hogy tűzálló
Egyszer már írtam, de senki nem vette észre, hogy elvileg készül egy 4. változat is ami titkos, és az eddigi irányvonalat viszi tovább, vagyis az utcai versenyeket.
Egyszer már írtam, de senki nem vette észre, hogy elvileg készül egy 4. változat is ami titkos, és az eddigi irányvonalat viszi tovább, vagyis az utcai versenyeket.
és nekem külön öröm, hogy vére lesz F1 PC-re is(ami remélem nem a sony féle arcade gyalázat ( ) lesz)
és nekem külön öröm, hogy vére lesz F1 PC-re is(ami remélem nem a sony féle arcade gyalázat ( ) lesz)