Az Electronic Arts nem adja fel a Need for Speed brandet, hanem új csapatokkal, egyszerre három új címen is dolgozik! Az új koncepció lényege, hogy a három cím egyike a hardcore, a másik a casual, a harmadik pedig a Play 4 Free játékosoknak szól. No de lássuk, pontosan miről is van szó...
A Need for Speed: Shift érdekessége, hogy a maximális hangsúlyt a szimulációra helyezi, nemcsak az autók, hanem a vezetők valósághű viselkedésének terén is. Ez lesz az alapvető különbség a korábbi NFS-ek és a Shift között, illetve a sorozat stílusában is változik: az állandó hip-hop zene, meg "jaj-de-laza-fiatal-srácok-vagyunk" feeling is kimarad.
"Az urbánus, fiatalos stílus a korábbi részek alappillére volt, de mi most inkább a vezetői viselkedés korrekt szimulációját szeretnénk átadni, és azt, milyen is az, amikor egy igazi, reálisan ábrázolt őrült versenyzésben veszel részt, miközben izzadt kézzel markolod a volánt." -- hangsúlyozta Keith Munro, az EA egyik marketinges arca.
A 3D-s HUD a vezető fejének mozdulatait is szimulálja, illetve a különböző fizikai hatásokat is tapasztalhatjuk majd (persze csak a programon belül...), amelyek ilyen helyzetben érik az embert.
A fizikai ráhatások mellett maga a játékos is nagyobb szabadságot kap: például körbenézhet az autón belül a gamepad jobb analóg karjával.
No és a csajokkal mi lesz? Elvégre NFS nélkülük nem is igazi NFS, nem igaz? "Erről még nem tudok semmit nyilatkozni, de jómagam mindenféleképpen Josie Maranre szavaznék" -- tette hozzá cinkos mosollyal Munro.
A játék egyébként PC-n, Xbox 360-on, PS3-on és PSP-n látja majd meg a napvilágot idén ősszel.
Frissítve: Az NFS: Shift hivatalos megjelenési dátuma: 2009. ősz
Munro kihangsúlyozta, hogy semmiképpen sem szeretnék, hogy ezt az NFS-t az emberek a Super Mario Karthoz hasonlítsák, hiszen az -- szerinte -- teljesen más műfaj. Bár a Nitro leginkább a casual játékosoknak szól majd, azért a profik is élvezni fogják. Még azt is hozzátette, hogy "ez sem hasonlít majd semmilyen korábbi NFS-részre."
"Itt már nincs szó »kísérletezgetésről«, ez egy bejáratott piac, ahol mi azzal tudunk majd az élre törni, hogy igazi licencelt (valódi) autókat, alkatrészeket és játékmódokat kínálunk a játékosoknak."
Mindegyik online versenyző a legmaximálisabban ki tudja majd alakítani saját ízlése szerint profilját és kocsiját, mielőtt az igazi megmérettetésre sor kerülne.
Az EA állítólag a Battlefield Heroes és az ingyenes FIFA-játékok mikrotranzakciós modelljét követi majd, de a részletekről még nem lehet többet tudni.
Need for Speed: Shift
Ezt a "kemény magnak", igazi gamereknek készülő játékot a Slightly Mad Studios hegeszti majd, akiknek a GT Legends és GTR 2 címeket is köszönhetjük. A fejlesztésben tanácsadóként két régi tag is részt vesz: az egyik Michael Mann, az EA Black Box producere, a másik az EA Games Europe egyik fejese, Patrick Soderlund.A Need for Speed: Shift érdekessége, hogy a maximális hangsúlyt a szimulációra helyezi, nemcsak az autók, hanem a vezetők valósághű viselkedésének terén is. Ez lesz az alapvető különbség a korábbi NFS-ek és a Shift között, illetve a sorozat stílusában is változik: az állandó hip-hop zene, meg "jaj-de-laza-fiatal-srácok-vagyunk" feeling is kimarad.
"Az urbánus, fiatalos stílus a korábbi részek alappillére volt, de mi most inkább a vezetői viselkedés korrekt szimulációját szeretnénk átadni, és azt, milyen is az, amikor egy igazi, reálisan ábrázolt őrült versenyzésben veszel részt, miközben izzadt kézzel markolod a volánt." -- hangsúlyozta Keith Munro, az EA egyik marketinges arca.
A 3D-s HUD a vezető fejének mozdulatait is szimulálja, illetve a különböző fizikai hatásokat is tapasztalhatjuk majd (persze csak a programon belül...), amelyek ilyen helyzetben érik az embert.
A fizikai ráhatások mellett maga a játékos is nagyobb szabadságot kap: például körbenézhet az autón belül a gamepad jobb analóg karjával.
No és a csajokkal mi lesz? Elvégre NFS nélkülük nem is igazi NFS, nem igaz? "Erről még nem tudok semmit nyilatkozni, de jómagam mindenféleképpen Josie Maranre szavaznék" -- tette hozzá cinkos mosollyal Munro.
A játék egyébként PC-n, Xbox 360-on, PS3-on és PSP-n látja majd meg a napvilágot idén ősszel.
Frissítve: Az NFS: Shift hivatalos megjelenési dátuma: 2009. ősz
Need for Speed: Nitro
Ez lényegében egy arcade autóverseny lesz, csak Nintendo masinákra, tehát Wii-re és DS-re. Vibráló színek, őrült sebesség, és -- állítólag -- "szemkápráztató grafika" jellemzik majd a játékot (már amennyire e gépek hardverén ez lehetséges...).Munro kihangsúlyozta, hogy semmiképpen sem szeretnék, hogy ezt az NFS-t az emberek a Super Mario Karthoz hasonlítsák, hiszen az -- szerinte -- teljesen más műfaj. Bár a Nitro leginkább a casual játékosoknak szól majd, azért a profik is élvezni fogják. Még azt is hozzátette, hogy "ez sem hasonlít majd semmilyen korábbi NFS-részre."
Need for Speed: World Online
Ezzel a címmel a cég lényegében Ázsiába szeretne betörni, ahol hatalmas hagyománya van a "Play 4 Free" jellegű autóverseny játékoknak, amelyeket ingyen játszanak Kínában, Koreában és Ázsia más országaiban. A fejlesztőcsapat Szingapúrban dolgozik és -- mint az a címből is kiderül -- kizárólag az online versenyekre szeretnék benne helyezni a hangsúlyt."Itt már nincs szó »kísérletezgetésről«, ez egy bejáratott piac, ahol mi azzal tudunk majd az élre törni, hogy igazi licencelt (valódi) autókat, alkatrészeket és játékmódokat kínálunk a játékosoknak."
Mindegyik online versenyző a legmaximálisabban ki tudja majd alakítani saját ízlése szerint profilját és kocsiját, mielőtt az igazi megmérettetésre sor kerülne.
Az EA állítólag a Battlefield Heroes és az ingyenes FIFA-játékok mikrotranzakciós modelljét követi majd, de a részletekről még nem lehet többet tudni.
U3-mat a népnek!!!
U3-mat a népnek!!!
hány rész van már?
(amugy bírom az NFS-eket)
hány rész van már?
(amugy bírom az NFS-eket)
Probléma megoldva!
Probléma megoldva!