Az eredeti Mirror’s Edge, bár a játékosok körében szinte azonnal kultikus státuszba került, anyagilag sajnos nem hozta a várt számokat, pedig az EA elvárása valószínűleg nem volt olyan irreális, mint a Square Enixnek a Tomb Raider, a Sleeping Dogs és a Hitman Absolution esetében. Mégis joggal hihettük az anyagi bukás után, hogy az EA miatt kellett 2009 óta arra várnunk, hogy elkészülhessen a Mirror’s Edge 2.
Nos, ez az elgondolás igen csak téves, merthogy a DICE nem akart eddig belevágni az új etapba, vagyis jelen esetben, rebootba. Ezt a DICE producere, Patrick Bach vallotta be a VideoGamernek adott interjújában. Elmondása szerint az EA-nak nem is szóltak a projekt létezéséről, amíg nem voltak benne biztosak, hogy mit akarnak megcsinálni.
„Az az érdekes, hogy nem az EA állította meg a DICE-t, hanem a DICE állt meg. Képzeld el, hogy van egy rakás pénzed. Mibe fektetnéd be? Csakis olyasmibe, amiről tudod, hogy az remek lesz. Csak egy névre nem áldozol pénzt” – mondta Bach.
Szóval az EA nem is tudott a Mirror’s Edge folytatásának lehetőségéről, amíg a DICE elő nem állt a nyílt világú reboot ötletével, ami csak PC-re, PS4-re és Xbox One-ra jön ki, mert a régi masinák egyszerűen képtelenek lennének kompromisszumok nélkül futtatni.
Mirror’s Edge 2 -- Megjelenés: ismeretlen -- Gépigény: ismeretlen