A DICE belső nézetes platformjátéka, a Mirror's Edge meleg fogadtatásra lelt a kritikusok körében, ám a játékosok már nem rohantak a boltokba Faith háztetőn ugrálós kalandjáért, így még a levegőben lóg a folytatás. A játékosok persze nagyon szeretnék újra meghódítani a várost, az EA is fogadkozik, hogy nem lőtték le a sorozatot, s a DICE szerint is volna érdeklődő.
Egy játék elkészítéséhez azonban ennél jóval több tényező megléte kell, s a mögöttes üzleti és egyéb okok biztosan árnyaltabbak, mint amit mi látunk. A svédek mindenesetre látnak fantáziát a folytatásban: Patrick Liu elmondása szerint tisztában vannak azzal, hogy mik voltak az erősségei, és mik a gyengéi a programnak, ezek figyelembe vételével pedig biztosra veszik, hogy tudnának egy népszerűbb játékot készíteni. A folytatásra azonban még várni kell, hiszen a DICE jelenleg teljes erejével a legújabb Battlefielden dolgozik, s a stúdió figyelmét egy jó darabig le is fogja még kötni ez az FPS.
Egy játék elkészítéséhez azonban ennél jóval több tényező megléte kell, s a mögöttes üzleti és egyéb okok biztosan árnyaltabbak, mint amit mi látunk. A svédek mindenesetre látnak fantáziát a folytatásban: Patrick Liu elmondása szerint tisztában vannak azzal, hogy mik voltak az erősségei, és mik a gyengéi a programnak, ezek figyelembe vételével pedig biztosra veszik, hogy tudnának egy népszerűbb játékot készíteni. A folytatásra azonban még várni kell, hiszen a DICE jelenleg teljes erejével a legújabb Battlefielden dolgozik, s a stúdió figyelmét egy jó darabig le is fogja még kötni ez az FPS.
NorMander
"Személy szerint nekem nem jött be az első rész és gondolom másoknak sem"
Ezt meg honnan tudod ennyire biztosra?Ha valami neked nem tetszik,az nem azt jelenti,hogy másnak sem... Vagy a Fanta súgta eme okos "gondolatod"?
A Mirror's Edge 2 meg jöhetne nyugodtan... én legalábbis szerettem nagyon. Jó kis hangulatos cucc volt, kedveltem ezt a fényes-futurisztikus, fehér képi világot is, na meg ez a parkour-játékmenet is betalált (nálam legalábbis). Annyi baja volt csak, hogy a történet roppant kiszámítható volt (pl. az első pillanatban lehetett tudni, hogy ki az az álarcos figura), illetve lehetett volna hosszabb is.
De ez akkor is csak 1 az 1000-ből, nem általános dolog. Főleg ha azt vesszük, hogy van benne fejlődési rendszer,inventory is talán, szóval kicsit hajaz az RPG-kre, bár nem játszottam vele, szóval nem tudom mennyire fontos része ez a játéknak..
Azt se mondja senki, hogy "jajj én úgy unom a Splinter Cell-ben ezt a csávót, szívesebben néznék helyette mást", mert az Sam Fisher-ről szól és kész.
Ez meg Faith kalandjairól szólt és ennyi.
duderanch!
Dead Island.
Itt az ő története lett elmesélve, hülyén nézne ki ha váltogathatnál a karakterek között..
Sőt, ha már itt tartunk, egyedül az RPG-kben van választható/módosítható karakter (sőt még néhány RPG-ben sincs).
Jöjjön csak