Bár mostanában keveset hallani a DayZ-ről, ez nem jelenti azt, hogy a Bohemia Interactive csapata nem dolgozik rajta éjt nappallá téve. Ennek bizonyítása végett ki is adtak egy sor új képet a zombi-apokalipszist feldolgozó túlélő-MMOG-ről, sőt, Dean Hall, a projekt vezetője a hivatalos blogon megüzente, hogy gyakorlatilag nincs olyan felület, amit ne rajzoltak volna újra a mod óta.
Az a DayZ tehát, amiért fizetni fogunk, köszönőviszonyban sem lesz a butácska, bugokat bugokra halmozó moddal, noha eredetileg az ott megírt grafikát és kódot használták volna fel ismét, csak ez ilyen-olyan okokból kifolyólag nem jött össze. Hall egyébként az új karaktermodellekre a legbüszkébb, melyek sokkal élettel telibbnek tűnnek, mint az ArmA II darabos NPC-i.
Jelenleg épp azon dolgozik a csapat, hogy a multiplayer-kódot "szerver-kliens MMO-módra" állítsa át, ezzel stabilizálva a játék még félkész motorját. Jó hír továbbá, hogy a DayZ a privát szervereket is támogatni fogja, szóval aki továbbra is a szűk körű túlélésre hajt, megteheti. A srácok tehát mindent megtesznek, hogy elégedettek legyünk -- bizonyára megnyugtatta őket a WarZ körüli, nevetséges botránysorozat.