A csapattól Jan Kunt azt mondta a VideoGamer stábjának, hogy nagy butaság lenne a részükről, ha nem adnák ki Xbox 360-ra is DayZ-t. Az ötlet akkor pattant ki a fejükből, mikor meglátták, hogy a PC-n taroló Minecraft kifejezetten jól teljesített a Microsoft konzolján is -- lassan a négymillió eladott példányt súrolja.
A stúdió mindenképpen megpróbálkozik majd a konzolok felé nyitni, egyrészt azért, mert mindig is szerettek volna erre a platformra dolgozni, másrészt pedig a kalózok miatt sem kell annyit aggódniuk, ráadásul egy hatalmas új piac áll előttük. Kunt véleménye szerint a konzolokkal könnyebben lehet nyitni a mainstream közösség felé, hiszen vannak olyanok, akik PC-n nem akarnak játszani, csak konzolon.
A stúdió mindenképpen megpróbálkozik majd a konzolok felé nyitni, egyrészt azért, mert mindig is szerettek volna erre a platformra dolgozni, másrészt pedig a kalózok miatt sem kell annyit aggódniuk, ráadásul egy hatalmas új piac áll előttük. Kunt véleménye szerint a konzolokkal könnyebben lehet nyitni a mainstream közösség felé, hiszen vannak olyanok, akik PC-n nem akarnak játszani, csak konzolon.