- A fotorealisztikus játékokról beszélt Strauss Zelnick
- A Take-Two vezérigazgatója szerint már csak tíz évet kell várnunk rájuk
Ahogy közelítünk a tökéletesen élethű látvány felé, úgy válik egyre nehezebbé annak elérése az "uncanny valley" jelenség miatt, összességében azonban már nem állunk távol a fotorealizmustól – erről beszélt nemrég a Take-Two vezérigazgatója, Strauss Zelnick a UBS Global TMT virtuális konferencián.
Zelnick szerint az elmúlt tíz évben minden tekintetben rengeteget változott az iparág, a következő tíz évben pedig szerinte fog fejlődni annyit a technológia, hogy megszülethessenek az első valóban fotorelisztikus játékok.
"Már ma is úgy néz ki néhány dolog, mintha élőszereplős lenne, de az animáción még csiszolni kell. Tíz éven belül már meglesz a lehetőség arra, hogy teljesen realisztikus dolgokat csináljunk, mindent számítógép által generálva, nem is beszélve az olyan egyéb dolgokról, amikre az új technológiák lehetőséget adnak majd" – mondta Zelnick.