A Monolith Productions műhelyében készül a Middle-earth: Shadow of Mordor, mely ma végre megkapta az első gameplay felvételt. A fejlesztők a játék eseményeinek elejéről mutatnak egy remek küldetéscsokrot, különös figyelmet szentelve a játék egyedi mechanizmusának.
Ez a mechanizmus a Nemesis System nevet kapta, s azért érdekes, mert a cselekedeteink szerint formálja a játékvilágot: a nagy ellenfelek emlékeznek ránk, s a korábbi ütközeteink meglátszanak rajtuk, valamint ezzel a rendszerrel kényszeríthetjük az oldalunkra egyik vagy másik csúfságot.
Az alábbi videóban például azt láthatjuk, hogy egy kisebb rangú, gyáva katonát hősünk a befolyása alá von, s egy, a helyi orkvezért célzó bérgyilkos-küldetést oszt ki rá. A merénylet persze nem sikerül, de elég kavarodást tud okozni ahhoz, hogy Talionnak jobb esélye legyen leteríteni a behemótot. Alternatív választási lehetőség a kémkedés, esetleg rémes történetek elmesélése, amellyel félelmet kelthetünk az ellenséges táborban.
A Middle-earth: Shadow of Mordor egyébként remekül néz, s látszólag jól keveri a közelharcot, a platformszekciókat és a lopakodást, bár szerintem van egy kis Assassin’s Creed mellékíze az egésznek -- legalábbis így ránézésre. Ti mit gondoltok?
És persze, az alapok már minden játéknál adottak manapság, de ne mondd már hogy ma már nincsenek eredeti ötletek mert ez nem igaz, AAA-s címektôl is látunk elvétve különleges/innovatív dolgokat grafikán kívül is. És ezalatt nem az új Tomb Raider-re meg az Assasins's Creed "86-ra" és társaira gondolok.
És persze, az alapok már minden játéknál adottak manapság, de ne mondd már hogy ma már nincsenek eredeti ötletek mert ez nem igaz, AAA-s címektôl is látunk elvétve különleges/innovatív dolgokat grafikán kívül is. És ezalatt nem az új Tomb Raider-re meg az Assasins's Creed "86-ra" és társaira gondolok.
És persze, az alapok már minden játéknál adottak manapság, de ne mondd már hogy ma már nincsenek eredeti ötletek mert ez nem igaz, AAA-s címektôl is látunk elvétve különleges/innovatív dolgokat grafikán kívül is. És ezalatt nem az új Tomb Raider-re meg az Assasins's Creed "86-ra" és társaira gondolok.
A LOTR-t meg nem értem minek kell felhozni, nem véletlenül nincs benne a játék címében, az hogy Középföldén játszódik csak egy dolog, ne higgyétek, hogy csak arra az egy regényre korlátozódik Tolkien világa. :)
Az meg hogy AC copy...mondjatok egy olyan mai játékot ami sikeres és tele van egyedibbnél egyedibb ötletekkel. Mindben van egy kis ezmegaz, írta itt lentebb valaki a sleeping dogs-t, abban egyedül a harcrendszer volt érdekes, a többi sablon. De az hogy itt egyes emberek hatalmas infóáradattal rendelkeznek egy pre-alpha videó alapján szánalmas.
A LOTR-t meg nem értem minek kell felhozni, nem véletlenül nincs benne a játék címében, az hogy Középföldén játszódik csak egy dolog, ne higgyétek, hogy csak arra az egy regényre korlátozódik Tolkien világa. :)
Eskü leeset az állam mikor megláttam, ennél nagyobb lopást, bár az is igaz hogy batmanak is elmenne..........én már nem tudom mi lesz ebből.
Ez pedig nagyon ütősnek ígérkezik...
A harcról meg annyit, hogy hasonlítsuk össze mondjuk a 2004-es PoP Warrior Within harcrendszerét ezzel és rögtön látható, hogy ez ahhoz képest csak gagyi csépelés. Végül is csak 10 év telt el azóta... :)