• A MetaHuman segítségével készülhetnek az új Mass Effect karaktermodelljei
  • Legalábbis Michael Gamble egyik tweetje alapján
  • Ami eléggé egyértelművé teszi a keretrendszer használatát
  • Az alkotás megjelenésével kapcsolatban továbbra sincsenek információk

Bár még a kanyarban sincs a Dragon Age: Dreadwolf megjelenése (igazából egyetlen hivatalos képkockát sem láthattunk eddig a tényleges játékmenetből), de a BioWare már a 2020-as N7 Day során leleplezte a Mass Effect-sorozat következő felvonását, ami – a The Elder Scrolls 6 bejelentéséhez hasonlóan – szerintem egy "picikét" korai volt, de hát ők tudják. Azóta viszont nem sok információ látott napvilágot a projektről, így csak annyi biztos, hogy Liara T'Soni is feltűnik a képernyőn, a fenyegetést pedig (egy poszter alapján legalábbis) a Geth-ek jelentik majd, miközben a Tömegreléknek is jut "némi" szerep a történet során. Ezen túlmenően viszont már csak a bennfentesek információira hagyatkozhatunk (ennek köszönhetően tudhattuk meg, hogy az új felvonás szakíthat az Andromeda féle félig nyitott világgal), ezúttal azonban első kézből kaptunk új információt, bár tegyük hozzá, hogy az egy ártatlan GIF képében érkezett.

Történt ugyanis, hogy az Epic Games berkeiben munkálkodó Chris Evans megkérdezte X-en, ki használja a MetaHumant a játékához. Az Unreal Engine 5 keretrendszere ugyebár lehetővé teszi, hogy részletes és valósághű emberi karaktereket alkossanak vele a fejlesztők relatíve egyszerűen, szóval sok csapatnak lehet jó választás, és nagyon úgy fest, hogy a BioWare is köztük van. A stúdió projektigazgatója és executive producere, Michael Gamble ugyanis egy salariant ábrázoló GIF-fel reagált a kérdésre, ami alapján kvázi biztosra vehető, hogy ők is élnek (vagy élni fognak) a technológia nyújtotta előnyökkel. A közösség zöme felettébb örült a "hírnek", volt viszont olyan, aki úgy véli, hogy a MetaHuman használata miatt természetellenesnek fognak hatni az arcok, így nem annyira lelkes az új fejlemények miatt. Az Andromeda halott tekinteteit mindenesetre nehéz lesz alulmúlni, szóval bízzunk benne, hogy minden szempontból filmszerű párbeszédeket kapunk, ha egyszer megjelenik a program.