- Lineárisabb lehet az új Mass Effect-játék
- Legalábbis Jez Corden szerint
- A Windows Central munkatársa úgy tudja, a BioWare kukázza az Andromeda félig nyitott világát
- Így a széria visszatérhet a gyökerekhez
Noha már jó ideje bejelentették, továbbra sem tudunk szinte semmit a soron következő Mass Effect-játékról azon túlmenően, hogy ismét a Tejútrendszerbe kalauzol majd a történet, méghozzá a Kaszások pusztítása után. Persze nem meglepő, hogy a BioWare mélyen hallgat a projekttel kapcsolatban, hiszen még adós nekünk a Dragon Age: Dreadwolffal, amivel kapcsolatban sajnos szintén a sötétben tapogatózunk. A Windows Central munkatársának, Jez Cordennek köszönhetően viszont most – igaz, csak pletyka szintjén – megtudhattunk egy felettébb fontos dolgot a legújabb fejezetről, ami bizony jó hír lehet azok számára, akik kötöttebb kalandokat preferálják.
Az informátor a The Xbox Two Podcast legutóbbi adásában beszélt arról, hogy a stúdió kukázhatja a csúfosat bukó (egyébként közel sem annyira borzalmas, bár ez csak az én véleményem) Andromeda félig nyitott világát, hogy ismét egy lineárisabb, kisebb területekre osztott játéktérrel örvendeztesse meg a sorozat rajongóit. Ez már csak azért is mondható jó hírnek, mert a BioWare két ízben is bizonyította (az Andromeda mellett az Inquisitionben sem igazán működött a semi open world megoldás), hogy nem igazán megy neki egy "élő, lélegző" világ megalkotása, szóval kár lenne erőltetni a dolgot (bár több mint valószínű, hogy a Dreadwolf esetén azért még megpróbálják). Emellett a koncentráltabb élmény nagyban hozzájárulhat ahhoz, hogy átéljük a csapatra jellemző remek cselekményt, és közelebbről is megismerhessük a karaktereket, szóval bízzunk benne, hogy valóban visszatérnek a kaptafához – egy újabb zakót már nem élne túl a franchise, de talán maga a stúdió sem.
Figyelem! Szeptember 4-10. között a Don Pepe weboldalán a "pcguru20" kóddal 20% kedvezménnyel tudtok 26 cm-es pizzát rendelni, az "esport15" kóddal pedig 15% kedvezményt kaptok a 32 cm-es pizzákra.
Ami nagyon tetszett azok a magaddal vihetőd társak voltak. Nagyon jól voltak megírva, a kémia közöttük működött. Jók voltak a párbeszédek (főképp mikor a Nomád fedélzetén kocsikáztunk, ott aztán mentek a jobbnál jobb beszólogatások) és a karakterek szerethetőek voltak. Sőt a Tempes legénysége is teli voltak élettel, gondolok itt a közös mozizós éjszakára. A harcrendszer is itt volt a legjobb, teljesen "fluid" volt.
Bár tény, hogy rengeteg hibával is rendelkezett. Sok volt a bug, az arcmimikák az embereknél valami kritikán aluli volt (persze egy későbbi patch egy picit orvosolt rajta), a főtörténet izgalmasan indult, de egy teljesen átlagos film+-os sztorivál érett a végére. A főgonosz egy totál semmilyen fickó volt. Semmiféle jellemmel nem rendelkezett, ennél még Légió is több személyiségjeggyel volt ellátva, pedig ő csak egy robot volt.
De mint mondtam én szerettem az Andromédával játszani és tervezem, hogy a közeljövőben végigjátszom harmadszorra is.