A minap kaptuk meg hivatalosan a múlt hónapban elindult nyílt béta után azt a frissítést, amelyik az American Truck Simulator teljes játékterét 1:35-ös skáláról 1:20-asra növeli – így konkrétan egy 1,75-ször nagyobb játéktérről beszélhetünk. A fejlesztő, az SCS Software azt mondja, hogy ez a változás sokkal közelebb hozza a játékot a valósághoz.
A növelésből következett üres terekre még több részletet és pályaelemet zsúfolnak be, nem beszélve arról, hogy egy új várost is kaptunk Santa Maria képében, valamint az eddig is létező Oxnardot teljesen átdolgozták.
Ezen kívül rengeteg újdonságot fedezhetünk fel a városokban, többek között pár híres épületet is, emellett a napszakokat meghosszabbították, és a játék gazdaságát is újragondolták. A teljes lista megtalálható a játék Steam-oldalán.
Mit gondoltok, jót tett a játéknak az újraskálázás?
Végre nem érik egymás farát a nyugati parti városok, a távolságok érezhetően nagyobbak, a fuvardíjak pedig arányosan nőttek. Nem kell sűrűn tankolni és szunyálni sem, nyugisabb és kevésbé zsúfolt a játék. :)
Ildomos lenne azt mondani, hogy eleve ezzel a méretaránnyal (azaz az ETS2 arányaival) kellett volna kiadniuk a játékot, de az akkori viszonyok tükrében az 1:35 érthető volt valahol, nagyon kevesen dolgoztak anno az ATS-en, és így is vagy két évig ültek rajta, mire a kisebb aránnyal kiszenvedték magukból Kaliforniát és Nevadát.
Remélem, hogy a többi állam is hozza ezt a minőségi szintet, és hogy azok azért hamarabb elkészülnek majd. Ja, és várom a tényleges gameplay-újításokat is, mert új terepen fuvarozni nem rossz, de az ETS2-ből eredő játékmenet voltaképp négy éve tök ugyanaz...