• Láthattunk néhány részletet a készülő horrorjátékból
  • Újdonság, hogy Isaac-nek lesz szinkronhangja
  • 2022 őszén jelenhet meg

Amióta bejelentették, azóta várjuk kíváncsian a 2008-as Dead Space feldolgozását, hiszen az eredeti sokunk kedvence. A széria a Dead Space 2-vel még sikeresebbé és elismertebbé vált, azonban a kooperatív játékmenetre kihegyezett, erős Lost Planet áthallásokkal operáló Dead Space 3 már durva lejtmenetet képviselt a sorozatban. A rajongók csalódtak, a fejlesztőstúdió feloszlott, az EA pedig évekre a fiók mélyére süllyesztette Isaac Clarke kalandjait – egészen mostanáig. Az EA Motive ugyanis lehetőséget kapott rá, hogy a mai kor igényeihez igazítva feltámasszák a klasszikus első részt egy remake keretén belül, amit többek már most úgy képzelnek el, ahogy a Capcom újraalkotta a Resident Evil 2 és Resident Evil 3 játékokat: drasztikusabb változtatásokkal, de alapjaiban hűen az eredetihez. Jó jel, hogy a Motive olyan koncepciós rajzokból és játékmechanikai tervekből is dolgozhat, amiket a 2000-es évek elején, az első Dead Space alkalmával még lehetetlen volt megalkotni, technikai korlátok végett.

Egy teljes órán át tartott a livestream, amiben két fejlesztő beszélt a játékról (akik a fény-árnyék hatásokra már most nagyon büszkék) és láthattunk végre némi gameplay-t, valamint koncepciós rajzokat is. Az érdekesebb rész azonban az, hogy bármennyire is szorosan fog kötődni az alapjátékhoz, az új változatban Isaac immár kap szinkront, ráadásul ugyanaz a színész fogja ezt kölcsönözni neki, aki a folytatásokban is tiszteletét tette. A Dead Space Remake emellett sokkal jobban fog illeszkedni a 2008 óta jelentősen tovább bővült univerzumba, ami mindenképp jó jel. Jövő ősszel mindenre fény derül.