Idén májusban derült ki, hogy megannyi javítást és kiegészítést követően a CD Projekt RED végleg maga mögött hagyta a döcögősen indult, mostanra azonban valódi klasszikusként számontartott Cyberpunk 2077-et, hogy annak fotórealisztikus látvánnyal és az elődjénél amerikaibb hangulattal kecsegtető folytatására fókuszáljon – előbb persze az új The Witcher-játék kerül fel a polcokra. A szóban forgó bejelentésnek azonban nem igazán örült mindenki, a CDPR ugyanis már májusban elárulta az IGN-nek, hogy előbb vagy utóbb belevarázsolja a programba az FSR3 támogatást, ami most meg is történt, így lényegében minden ígéretét teljesítette a brigád.

cyberpunk-2077-20240217-122922.png

A kizárólag PC-re elérhető 2.13-as javítócsomag hozta el a hőn áhított AMD FidelityFX Super Resolution 3 támogatást, ami lehetővé teszi, hogy magasabb felbontás esetén se csorbuljon a sebesség. A felskálázási technológia mellett ráadásul külön beállíthatjuk az FSR Frame Generationt is, ehhez viszont (értelemszerűen) engedélyeznünk kell az FSR3-at. A patch természetesen a parádésan sikerült Phantom Libertyvel is működik, ahogy a cross-progressionről sem kell lemondanunk csak azért, mert különbözik a PC-s és konzolos példányok verziószáma, ami jó hír azok számára, akik több eszközön is nyüstölik ezt a mesterművet. A Patch 2.13 (amiről amúgy ITT olvashattok bővebben) érkeztével most már tényleg kijelenthető, hogy a CDPR búcsút intett a Cyberpunk 2077-nek – imádkozzunk azért, hogy az Orion kódnéven készülő utód is hasonlóan felejthetetlen élményeket kínáljon.

A borítóképek forrása: Steam