- A Counter-Strike 2-ből kimaradt egy konzolos parancs
- Amivel a képernyő bal oldalára kerülnek a fegyverek
- A vártnál többen hiányolják ezt a funkciót
- Néhányan azt szeretnék, ha hivatalos beállításként is bekerülne a játékba
Bár voltak rá utalások, lényegében így is a semmiből érkezett meg a Counter-Strike 2, ami hivatalosan is nyugdíjba küldte az évekig kiváló ügynöknek bizonyult CS:GO-t. A Source 2 erejével felvértezett lövölde sokkal szebb látványt kínál, mint a legendás elődje, a játékosok többsége azonban mégsem igazán örült az érkezésének, mivel egyrészt így elérhetetlenné vált a Global Offensive, másrészt bőven maradt sorja az FPS élein, amelyek bizony további csiszolásra szorulnak – a hiányzó pályákról és játékmódokról már nem is beszélve. Emellett egy apróságnak tűnő funkció is kimaradt a produktumból, ami a jelek szerint sokkal több embert zavar, mint azt elsőre gondolnánk.
A CS:GO ban ugyanis egy egyszerű parancs ('cl_righthand 0') beírásával tükrözhettük a nézetet, így kvázi olyan volt, mintha a bal kézbe kerülne a fegyver. Ez az opció azonban már hiányzik a folytatásból, ami annak fényében eléggé érthetetlen, hogy még a játék promóciós képén is a bal oldalon tartja a fegyvert az egyik karakter – a fent látható skinek amúgy már bent sincsenek a játékban. Az erről szóló diskurzus természetesen ezúttal is Redditen bontotta ki a szárnyait, ahol többen is megjegyezték, hogy évekig "balkezesként" rótták a köröket a CS:GO-ban (egyébként én is ismerek olyan embert, aki csak így tudott vele játszani), így elég nagy csalódás, hogy itt már nincs erre lehetőség. Olyan is van, aki szerint jobb lenne, ha a Valve a fapados megoldás helyett inkább a rendes beállítások közé varázsolná ezt a funkciót, hogy pár kattintással elérhető legyen. Mivel tényleg elég sokan fejezték ki a nemtetszésüket a dologgal kapcsolatban, a fejlesztők bizonyára igyekeznek majd orvosolni a problémát, a kérdés csak az, hogy miként néznének ki tükrözött nézetben a fegyverekre aggatott matricák, vagy épp a karakterek lábai.