A Warcraft: A kezdeteket végül a külföldi bevételek mentették meg az anyagi bukástól, az Egyesül Államokon kívül ugyanis 386 milliót hozott, míg a határokon belül csak 47 milliót. Szerencsére Hollywood már átalakult annyira, hogy a régi nézetekkel ellentétben immár komoly piacnak tekinti a világ többi részét, de még azért így is az USA irányába húz a szívük, hiszen ott a forgalmazók nem vonnak le a bevételből komoly összegeket.
Ugyanakkor a filmet meglehetősen rosszul fogadták a kritikusok, és ami ennél is rosszabb, a nézők között sem aratott osztatlan sikert. Mindezek miatt máig kérdéses, hogy lesz-e folytatása a Warcraft: A kezdeteknek.
Ha mégis zöld utat kap, akkor Duncan Jonesnak tudja, mit akar elmesélni (már persze, ha ő rendezi), hiszen rengeteg ötlete van. Ezek közül a Twitteren osztott meg velünk párat, noha nem bocsátkozott részletekbe, hátha tényleg elkészülhet a film. Ugyanakkor már az elején leszögezte: nem tud arról, hogy a Warcraft produkciós stúdiójának, a Legendary Picturesnek szándékában áll folytatni a mozit.
Ha mégis bekövetkezne, akkor Orgrim biztos megkapná a Doomplate páncélt, hiszen az orkok Azeroth-ra érve megtanulták a páncélkészítés mikéntjét. Emellett láthatnánk a Dalaran földet (igen, földet, ezt írta, nem várost) az Alterac hegyekben, és a Kirin Tort, ami még több hatalomra próbál szert tenni Llane halála után. Az ork történetszál Go’el bebörtönzésére és a szabadság kierőszakolására fókuszálna.
Az Alliance-szel kapcsolatban Jones nem mondott sokat, de annyit elárult, hogy „Khadgar elszabadítja Pandora szelencéjét”, illetve említette a Lothar sztoriszálat és Variant, ezek valószínűleg nagy hangsúlyt kapnának.
Emellett még kifejtette, hogy mivel a Warcraftban rengeteg történetszál van, meg kell találnia azt, amelyikre érdemes fókuszálni, amelyikkel kifejtheti és megoldhatja a fő problémát.
A másik gond, mint amit minden játékadaptációnál mondok, hogy nincs igazán megfelelő rendező hozzá, mert a legtöbbjük nem játszik, nem játékos és nem sok közük van a játékokhoz, ráadásul egy olyan közönségnek kellene elkészíteni a filmet / sorozatot, amit az adott nézők nem értenek. Kb akkor lenne sikere az ilyesmiknek, ha közösségi támogatásra vinnék, vagy csak megkérdeznék az embereket mit szeretnének, nem lelőve a poént, csak körvonalakban kérdőívben megtudakolni, hogy miket szeretnének látni.
Igazából ameddig valamit nem vezetnek át a köztudatba, addig nem lehet abból érdemben semmit sem eladni az embereknek, mert nem fogják érteni és csak értetlenül ülnek a moziban, mert alapvető értelmezési gondban is vannak, másrészt a filmek is lehetnek olyanok, hogy csak bele a közepébe és hadd szóljon.
Azok a filmek sikeresebbek tudnak lenni, amik nem szólnak semmiről, különösebben nincs történetük meg előéletük, csak valamilyen képességben jók, pl látványos, humoros, jó történet vezetéssel bír, érdekes témákat feszeget, esetleg van története. A képregények példáját át lehet itt venni, mert képregényekkel sokat foglalkoztak régebben is és régebb óta van, mint a játékok és ezt jobban megszokták az emberek és e köré épült is egy szép nagy rajongó bázis, ami a játékok esetében még a legnépszerűbbnek is kevés van ahhoz képest. Azokat a témákat lehet leginkább felkapni, amiket már megszoktak a nézők, ezért egy world of tanks filmet még akár lehetne is csinálni, bár szerintem bukta lenne, de azzal több esély van pénzt csinálni. Csak pár vélemény volt.
A WoW-ban annyi történeti szál és esemény van hogy évekre elmerülhet a kíváncsi a játék világában. Megprbálni ezt az egészet egy 2 órás moziba zsúfolni, félek nem sikerülne.
Ettől függetlenül, ha tanulnak a hibáikból, akkor szívesen látnék egy folytatást...
És még hátravan idén a Universal féle Golden Axe.
Plusz normális marketing csapat is kéne, hogy ne elcseszett dupsteppel reklámozzanak egy fantasyt.
Ettől függetlenül, ha tanulnak a hibáikból, akkor szívesen látnék egy folytatást...
Nem vagyok akkora Warcraft fan. A W2-W3-al játszottam csak. A WoW és a könyvek kimaradtak.
De én jól szórakoztam rajta. Én szívesen várnék egy folytatást.