A Sony hivatalos blogján Hermen Hulst (Guerrilla Games) elárulta, hogy a Killzone 3 közvetlenül az előzmény végkifejlete után veszi fel a fonalat, amikor is Visari halálát követően egy komoly hatalmi vákuum alakult ki a Helghast sorai között. Mindenki a vezetőpozíciót akarja, így hát a különböző hadvezérek és a csatlósaik egymás torkának ugranak. A kialakult helyzet, vagyis az, hogy a Helghast egymást gyilkolja, elsőre jól is hangzik, ám a probléma az, hogy a földi csapatok, szétszórtan az ellenséges vonalak mögött, a perpatvar kellős közepébe kerületek, mindenféle utánpótlás és segítség nélkül.
A túlélés érdekében ezért a jól bevált gerillataktikát kell használni, illetve minden adandó alkalmat meg kell ragadni arra, hogy a Helghast által használt új fegyvereket ellenük fordítsunk. A repertoárba a tegnap bemutatott jetpack és az egyszerre több rakéta kilövésére képes The Wasp tartozik, valamint még rengeteg más játékszer, melyek természetesen nem csak a szólista, de a multiplayer és az online kooperatív mód (a pletykák szerint egy kétfős hagyományos és egy négyfős küldetés központú co-op lesz) során is fontos szerepet játszanak majd.
A Killzone 3 a CVG portál értesülései szerint valamikor 2011 májusában fog megjelenni kizárólag PlayStation 3-ra.
A túlélés érdekében ezért a jól bevált gerillataktikát kell használni, illetve minden adandó alkalmat meg kell ragadni arra, hogy a Helghast által használt új fegyvereket ellenük fordítsunk. A repertoárba a tegnap bemutatott jetpack és az egyszerre több rakéta kilövésére képes The Wasp tartozik, valamint még rengeteg más játékszer, melyek természetesen nem csak a szólista, de a multiplayer és az online kooperatív mód (a pletykák szerint egy kétfős hagyományos és egy négyfős küldetés központú co-op lesz) során is fontos szerepet játszanak majd.
A Killzone 3 a CVG portál értesülései szerint valamikor 2011 májusában fog megjelenni kizárólag PlayStation 3-ra.
A sztori maga jó szerintem, egy ilyen játék elférne PC-re is. Meg szerintem nem is nagy baj hogy nem jőn PC-re, van más is. Nekűnk ott a Stalker amiből meg a konzolosok nem kapnak
Tulajdonképpen még az optimalizálás és átporolás költségeit sem hozná vissza a PC-s verzió szvsz. (Véleményem szerint valami ilyesmi lehetett anno a PC-s GTA IV optimalizálatlanságának is az oka. Gondolom a Rockstar sem akart olyan dologba sok pénzt ölni, ami lehet, hogy vissza sem hozza a belefektetett összeget, de ezt inkább hagyjuk...)