Noha még csak korai hozzáférésben érhető el a Killing Floor 2, a Tripwire Interactive bevezette a játék mikrotranzakciós rendszerét, a Trading Floort, amivel kozmetikai elemeket vásárolhatunk játékon belül. A kínálat ruhákból és fegyverfestésekből áll, amelynek beszerzésére két módunk van: a meccsek végén véletlenszerűen kapunk ezekből, vagy egy kulcs megvásárlásával feloldhatunk egy ládát/USB kulcsot.
A ládák rejtik a ruhákat, amik hat ritkasági kategóriában találhatóak meg (Common, Uncommon, Rare, Exceptional, Master Crafted, Precious), míg a fegyverfestéseket USB kulcsokon találjuk, és ezek is hat kategóriába sorolhatóak, de itt már a festés állapota (Mint, Field-Tested, and Battle Scarred) is közrejátszik. A meccsek végén kapott ingyenes tartalmak az első öt ritkasági kategóriából kerülnek ki, ami azt jelenti, hogy a legszebb és legjobb festésekért fizetni kell. Természetesen cserélgethetjük a skineket vagy akár el is adhatjuk, sőt, az egészet figyelmen kívül is hagyhatjuk, egyik kozmetikai elemnek sincs hatása a játékmenetre, ezek, ellentétben a PayDay 2 megoldásával, nem változtatnak a fegyverek statisztikáin és nem adnak bónuszt a játékosoknak.
A rajongók persze ennek ellenére egy cseppet sem örülnek: a Steam és a subreddit már tele van azzal, hogy a csalódott játékosok a fejlesztőket szidják. Az általános vélemény az, hogy nem lett volna szabad most bevezetni a mikrotranzakciós rendszert, hiszen a játék még kész sincs, erősen hiányos a tartalom terén. A fejlesztők válasza erre az, hogy akárcsak minden más, a játékon belüli piac is olyan, amit be kell építeni, a korai hozzáférés pedig módot ad arra, hogy ezen módosítsanak, ha kell, másrészről pedig az így befolyt összeget a játék további, ingyenes támogatására tudják fordítani -- ez nem volt elég megnyugtató a rajongóknak.
Röviddel azután, hogy bemutatkozott a Trading Floor, elkezdtek szállingózni a negatív értékelések, olyan játékosoktól, akik már több mint 200 órát eltöltöttek a Killing Floor 2-ben, és eddig ajánlották másoknak is a programot. Ennek eddig érezhető hatása még nem volt, a játék átlag értékelése továbbra is Nagyon pozitív.
"de ez opcionális, ez pve-e játék..bal bla... bla.."
KI NEM SZ@RJA LE.!
A játékosok a mikrotranzakciónál azt nézik, hogy az adott játék F2P vagy nem.
Nem hiába volt akkora balhé a PD2-körül 20+100 eurós (alapjáték+ DLC) ára mellet qurvára nem hiányzik senkinek sem a 2,5 eurós kulcsok... egy fél DLC ára... ééééssss ha mázlid van kaphatsz egy nem totál szar skint esetleg stat boostal o.O... A 27 db fizetős DLC-s FEGYVER VALAMELYIKÉRE, haj hogy nincs meg az adott DLC ? SZOPTÁL...
KF2 EA-nak sem az lenne az alap koncepciója, hogy még fejük meg a játékosokat konkrétan egy " ki sem adott játékkal" hanem ,hogy a játékosok beleszóljanak a fejlesztés irányába. Abba a fejlesztésbe aminek elméletileg EA nélkül is befejezhetőnek kell lennie. Undorító az a fejlesztői mentalitás, hogy elindítok egy EA projektet majd a vastag árcédula (jelen esetbe 20 euró) ellenében elkezdek pénz tarhálni a produktumom befejezésére... Olyan számok keringenek, hogy a KF2-ből 730k adtak el eddig és 22 millió dollárt termelt... akkor még is mi a rákért szükséges az MT ? Jah hogy a fejlesztők bele pumpálták a pénzt a rising storm 2-be...
Ellen példaként ott a CSGO. Abban miért müködik az MT?
- Többször volt leárazva 1 euró környékére mint ahány játék van steamen (elméletileg ha valaki beírja a TAJ számát steamen belül a CD-kulcs aktivációs menüben a rendszer hozzá vág egy CSGO-t) szóval viszonylag olcsó játékról van szó.
- Nincs hozzá egy deka DLC-sem
- competitive játék, minden silver noob azzal a skint akarja amivel a nagyágyúk tolják.
- qurva nagy játékos bázissal rendelkezik... harmadik(4) legjátszottabb játék a steamen.
a KF2 vagy a PD2 rendelkezik ezekkel az attribútumokkal ? nem. Esetleg F2P játékról van szó ? Nem. A előző kettő függvényében célszerű a mikro tranzakció erőltetése ? QURVÁRA NEM!
pl buzzard játékok, mindbe van és pvp mind, kivéve diablo. Azért senki nem sír? érdekes
KF2 meg a PD2 mind a 2 játék pve és ilyen cry megy, elégé szomorú