Darrell Rodriguez minden előjel nélkül hagyta ott a LucasArtsot. Míg ott volt, a PC, mint platform iránt érzett szeretete miatt sokat foglalkozott a személyi számítógépes fejlesztésekkel, gyakorlatilag visszahozva a vállalatot a PC-s köztudatba. Lemondása valószínűleg semmi jót sem jelent a PC-s tábornak, de azért reménykedni még lehet. A helyét Jerry Bowerman veszi át, igaz, csak átmenetileg...
Kilépett a LucasArtstól a PC-párti elnök
A LucasArts elnöke otthagyta a céget, miután két éven keresztül sikerrel igazgatta azt.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Visszatérve az eredeti hozzászólásomhoz, ami ezt az egészet elindította. A lényeg nem az, hogy miként tároljuk a videót a fájlban kódolva (amúgy teljesen elismerem a tudásodat), hanem az, amit a szemeddel a monitoron látsz. Fix, előre megalkotott, egyenlő hosszúságú képkockák, legyen az 24, 25, 30 vagy akármennyi másodpercenként. Mivel a vetítés egyenletes, ez nem fárasztja a szemet.
Ezzel szemben a játékok párhuzamos renderelést használnak sok szálon (nem véletlen a GPUk architektúrája), vagyis minden egyes képkocka poligononként, modellenként, egyéb elemekként szépen sorban épül fel. Ezután még jön a textúrázás, az effektek stb. Elég lassú rendszer esetén mindez akár a szemünk előtt. Az éppen aktuális kockák valós időben, és különböző időtartam alatt jönnek létre. Tehát a lényeg az, hogy mivel a kép nem egyenletes, fárasztja a szemet (és az ember idegeit). Általában 40 fps felett már minden kellemes, és a 60 az optimális, de ez szubjektív.
Gondolom, mindezt te is jól tudod, csak a lényegre akartam rávilágítani.
CPU002:
Szerintem a kalózfilmeket nem érdemes itt tárgyalni.
Ha szerinted nincs a TFU 30 fps-re korlátozva, akkor talán nézz utána.
http://tinyurl.com/25hy8c3
Ez tény, kár rajta vitatkozni. (Mégis azt teszem, LOL.)
Mivel a TFU állandó 30 fps-re van korlátozva, teljesen lehetetlen, hogy nálad szaggatás nélkül futott. Mindenkinél állandó szaggatás (30 fps) mellett fut, vagy annál rosszabbul.
30 fps filmeknél még jó, mert ott minden frame egyforma hosszú, de PC-s játékok esetében érezhetően nagyon kevés.
Igen, konkrétan erre számítottunk. A port egy rakás sz*r volt.
De a hírre rátérve valóban nem lenne helyes ebből mindenféle rossz indulatú következtetést levonni még most.De nem is jó előjel.
mzoli28: ettől függetlenül nevetséges a port. ha most nem az erőforrás igényről, hanem azok kihasználásáról beszélünk akkor is. vagy nézd meg a grafikus opciókat. nevetséges (ahogy az irányítás is, amit Vistán be se lehetett állítani!!!)
és persze, kihasználja sok helyen a motorokat, de én arra értettem, hogy baromira nem látványosan. most az ki a fenét érdekel, hogy a fű hogy mozog a játékban?! tizen éve elvan a játékostársadalom egy random generált mozgással, most meg fizikát kötöttek rá. az egész játékon az látszik, hogy ezekre ölték el az energiát (ami a főbb baj, nem az, hogy ezek vannak)
Ami meg az "állítólagos" sz@r PC-s TFU-t illeti: