Az EA pár esztendővel ezelőtt debütált Godfather-játéka a vártnál jobban megosztotta a közönséget. Kár lenne azt hazudni, hogy nem volt érthető a fanyalgás -- a programot annyi platformra fejlesztették, hogy az ember már akaratlanul is fegyvert próbált vásárolni a kenyérpirítója segítségével, a megosztott figyelem pedig még egy akkora cégnél is felemás eredményt szült, mint az Electronic Arts: korához képest borzalmasan elnagyolt grafikával sikerült elvenniük sokak kedvét, azonban a felszín alól egy igen átgondolt, lebilincselő hangulatú akciójáték képe vetült elő. Bár már az első rész bejelentésekor tény volt, hogy mindenki nagy kedvence három Godfather-játékot tervez, a befektetők nem voltak túlságosan megelégedve az eladásokkal, így úgy tűnt, hogy a licenc szépen csendben, de elvérzik a kiadónál. Ám nem így történt!
1960-ban járunk: amint Michael Corleone New York donja lett, játékosként az lesz a feladatunk, hogy felépítsük a családi üzletet, illegális versenyeket szervezzünk, és Amerika legerősebb maffiaszervezetévé váljunk. Hogy ebben a lehetetlennek tűnő feladatban ne vérezzünk el, a Godfather II bemutatja nekünk a "Don vízióját", egy innovatív stratégiai részt, amelyben a deli vállalkozók átláthatják az egész világot -- ennek segítségével építhetünk, védhetünk, és terjeszkedhetünk, miközben a szemünket rajtatartjuk a rivális családokon. Emberek felbérlésével, parancsok kiadásával és "a hét dolgozója" -- hehe -- választással emelhetjük majd követőink morálját.
Belehelyezve egy bénító nyitott világba, a Godfather második része kiterjeszti az első felvonás sikeres részeit, és elveszi annak kritizált darabjait: javítják és még brutálisabbá teszik az ember ember elleni küzdelmeket, bevezetnek egy új kombinációs rendszert, és kiteljesítik az előző részben csak tessék-lássék módon benne levő csapatrendszer: embereink mindegyikének megvan a maga képessége és szaktudása -- ráadásul minden család rendelkezik majd egy-egy olyan extrával (gyógyítás, robbantás, mérnökösködés), amelyikkel a többiek nem. A stratégiai rész ezeknek a bevonásával zajlik, és igen komoly kihívást jelent majd: a játék egyrészt korhatáros lesz -- természetesen --, másrészt azoknak készül, akik nem riadnak vissza egy kis kihívástól.
"A hatvanas években a maffia vezetője csak olyan erővel rendelkezett, amilyen erős volt a családja" - nyilatkozta Hunter Smith, a Godfather 2 végrehajtó producere. "Utánanéztünk a hierarchikus kultúrának, amely ezt a közeget kísérte, és megpróbáltuk azt lemodellezni (...). Ezt látva kézenfekvő volt, hogy a játékot ki kell hegyezni a stratégiára is." A bejelentés szerint a The Godfather megváltoztatja a videojátékok világát, és új szintre emeli a nyitott világú akció-stratégiai programokat, lenyűgöző történetmesélését pedig még évek múlva is emlegetni fogjuk. Az EA Redwood Shores Studióban készülő folytatás 2009 februárjában már érkezik is, ráadásul nem ötven, csak három platformra: Xbox 360-ra, PS3-ra, és... igen, PC-re is.
(Miután kép és videó legkorábban jövő héten várható, az előző rész fotóival illusztráltam a hírt!)
1960-ban járunk: amint Michael Corleone New York donja lett, játékosként az lesz a feladatunk, hogy felépítsük a családi üzletet, illegális versenyeket szervezzünk, és Amerika legerősebb maffiaszervezetévé váljunk. Hogy ebben a lehetetlennek tűnő feladatban ne vérezzünk el, a Godfather II bemutatja nekünk a "Don vízióját", egy innovatív stratégiai részt, amelyben a deli vállalkozók átláthatják az egész világot -- ennek segítségével építhetünk, védhetünk, és terjeszkedhetünk, miközben a szemünket rajtatartjuk a rivális családokon. Emberek felbérlésével, parancsok kiadásával és "a hét dolgozója" -- hehe -- választással emelhetjük majd követőink morálját.
Belehelyezve egy bénító nyitott világba, a Godfather második része kiterjeszti az első felvonás sikeres részeit, és elveszi annak kritizált darabjait: javítják és még brutálisabbá teszik az ember ember elleni küzdelmeket, bevezetnek egy új kombinációs rendszert, és kiteljesítik az előző részben csak tessék-lássék módon benne levő csapatrendszer: embereink mindegyikének megvan a maga képessége és szaktudása -- ráadásul minden család rendelkezik majd egy-egy olyan extrával (gyógyítás, robbantás, mérnökösködés), amelyikkel a többiek nem. A stratégiai rész ezeknek a bevonásával zajlik, és igen komoly kihívást jelent majd: a játék egyrészt korhatáros lesz -- természetesen --, másrészt azoknak készül, akik nem riadnak vissza egy kis kihívástól.
"A hatvanas években a maffia vezetője csak olyan erővel rendelkezett, amilyen erős volt a családja" - nyilatkozta Hunter Smith, a Godfather 2 végrehajtó producere. "Utánanéztünk a hierarchikus kultúrának, amely ezt a közeget kísérte, és megpróbáltuk azt lemodellezni (...). Ezt látva kézenfekvő volt, hogy a játékot ki kell hegyezni a stratégiára is." A bejelentés szerint a The Godfather megváltoztatja a videojátékok világát, és új szintre emeli a nyitott világú akció-stratégiai programokat, lenyűgöző történetmesélését pedig még évek múlva is emlegetni fogjuk. Az EA Redwood Shores Studióban készülő folytatás 2009 februárjában már érkezik is, ráadásul nem ötven, csak három platformra: Xbox 360-ra, PS3-ra, és... igen, PC-re is.
(Miután kép és videó legkorábban jövő héten várható, az előző rész fotóival illusztráltam a hírt!)
A Mafia 2 megjelenik, onnantól, feleslegessé válik ezen műfajban bármit alkotni!
A Mafia 2 megjelenik, onnantól, feleslegessé válik ezen műfajban bármit alkotni!
ekkora rizsát, az EA minden 2. játékánál ezt mondja, aztán egy nagy lesz az egész
ekkora rizsát, az EA minden 2. játékánál ezt mondja, aztán egy nagy lesz az egész