A manapság egyre gyarapodó, bár ezzel együtt még mindig kisebbségben lévő point & click kalandjátékok táborát igyekszik gyarapítani a Black Mirror 2 is, melynek első része a készítők szerint hatalmas rajongótáborra tett szert, akik tűkön ülve várják a lebilincselő történet folytatását. Ennek szellemében profi történetírók vetették papírra az utód főbb cselekményét is, szóval ha másra nem is, de magával ragadó sztorira mindenképpen számíthatunk.
A látványvilágot tekintve a készítők eredetileg teljesen 3D-s játéknak szánták a Black Mirror második részét, de rá kellett jönniük, hogy ez a játék egyáltalán nem azt adja vissza a harmadik dimenzió hozzáadásával, mint ami az elképzelésük volt, és amit az eredeti játék képviselt. Ezért maradtak a kettő, azaz pontosabban a kettő és fél dimenziós megvalósításnál. Igen, jól hallottátok, 2.5D, ugyanis két dimenziós háttér előtt láthatunk majd három dimenziós karaktereket szerepelni. Mindezek mellett rengeteg kérés érkezett hozzájuk a különböző játékosközösségektől, miszerint egyáltalán ne változtassanak semmit a következő rész megjelenítésén. Így esett, hogy a Black Mirror 2 örökölte elődje kinézetét – már ami a megjelenítés technológiai részét illeti. Ezen felül persze jóval kidolgozottabb hátterekre és részletesebb karakterekre lehet majd számítani.
A történet az első rész befejezése után 12 évvel, a '90-es években játszódik: ezúttal Solitary Darren felett vehetjük át az irányítást, aki Biddeford városában dolgozik egy fényképészboltban. A sors összehozza őt a bájos Angelinával, ám hamar kiderül, hogy más is szemet vettet a lányra – valaki követi és üldözi őt. Hősünk úgy gondolja, hogy felgöngyölíti az ügyet és utána jár e misztikus dolognak. Ténykedésünk során rengeteg helyszínre eljutunk, többek közt az első részből ismert angol kisvárosba, Willow Creekbe is látogatást teszünk majd. A fejlesztést nem sieti el a Cranberry Productions: idén már ne is számítsatok rá. Leghamarabb 2009-ben lehet hozzá szerencsénk.
A látványvilágot tekintve a készítők eredetileg teljesen 3D-s játéknak szánták a Black Mirror második részét, de rá kellett jönniük, hogy ez a játék egyáltalán nem azt adja vissza a harmadik dimenzió hozzáadásával, mint ami az elképzelésük volt, és amit az eredeti játék képviselt. Ezért maradtak a kettő, azaz pontosabban a kettő és fél dimenziós megvalósításnál. Igen, jól hallottátok, 2.5D, ugyanis két dimenziós háttér előtt láthatunk majd három dimenziós karaktereket szerepelni. Mindezek mellett rengeteg kérés érkezett hozzájuk a különböző játékosközösségektől, miszerint egyáltalán ne változtassanak semmit a következő rész megjelenítésén. Így esett, hogy a Black Mirror 2 örökölte elődje kinézetét – már ami a megjelenítés technológiai részét illeti. Ezen felül persze jóval kidolgozottabb hátterekre és részletesebb karakterekre lehet majd számítani.
A történet az első rész befejezése után 12 évvel, a '90-es években játszódik: ezúttal Solitary Darren felett vehetjük át az irányítást, aki Biddeford városában dolgozik egy fényképészboltban. A sors összehozza őt a bájos Angelinával, ám hamar kiderül, hogy más is szemet vettet a lányra – valaki követi és üldözi őt. Hősünk úgy gondolja, hogy felgöngyölíti az ügyet és utána jár e misztikus dolognak. Ténykedésünk során rengeteg helyszínre eljutunk, többek közt az első részből ismert angol kisvárosba, Willow Creekbe is látogatást teszünk majd. A fejlesztést nem sieti el a Cranberry Productions: idén már ne is számítsatok rá. Leghamarabb 2009-ben lehet hozzá szerencsénk.
nah mindegy, nem akarok kötözködni. a Black Mirror sztem sem lett valami nagy szám, de nyilván a nagy p&c rajongók megfogják venni a 2ik részt is, mivel eléggé szegényes a választék.
nah mindegy, nem akarok kötözködni. a Black Mirror sztem sem lett valami nagy szám, de nyilván a nagy p&c rajongók megfogják venni a 2ik részt is, mivel eléggé szegényes a választék.
Az utóbbi évek egyik legjobb p&c-je lett volna, ha a srácok keresnek valami szakit, aki ért a kalandjátékokhoz... Frusztráló, pixelvadászós kliséhalmaz lett belőle, logikátlan, próba-szerencse alapú puzzle-kkal, botrányos szinkronnal.
Az, hogy találtak egy jó írót, már bíztató kezdet. Az első részben tényleg gyönyörű volt a háttér, ez mindenképp dicsérhető (a zenével, hanghatásokkal együtt), most már csak azt magyarázza el valaki a srácoknak, miért rossz az egy ilyen műfajú cuccnál, ha fekete alapra sötétszürke kulcstárgyakat raknak...
Mindenesetre szurkolok nekik, hátha most minden összeáll...
Az utóbbi évek egyik legjobb p&c-je lett volna, ha a srácok keresnek valami szakit, aki ért a kalandjátékokhoz... Frusztráló, pixelvadászós kliséhalmaz lett belőle, logikátlan, próba-szerencse alapú puzzle-kkal, botrányos szinkronnal.
Az, hogy találtak egy jó írót, már bíztató kezdet. Az első részben tényleg gyönyörű volt a háttér, ez mindenképp dicsérhető (a zenével, hanghatásokkal együtt), most már csak azt magyarázza el valaki a srácoknak, miért rossz az egy ilyen műfajú cuccnál, ha fekete alapra sötétszürke kulcstárgyakat raknak...
Mindenesetre szurkolok nekik, hátha most minden összeáll...