- Kate Uptonnal Game of War: Fire Age napi 1 milliót termel
- Korábban Kim Kardashian is 200 milliót hozott egy mobiljátéknak
Kate Upton neve idehaza valószínűleg csak a pletykalapokból, esetleg a tavalyi, The Fappening néven elhíresült botrány után csenghet ismerősen, de ez a jelen hír esetében nem sokat számít. Az már annál többet, hogy az ő főszereplésével készült reklámoknak hála az Androidra és iOS-re megjelent Game of War: Fire Age című MMO immár naponta átlagosan 1 millió dollárt termel a készítőinek – legalábbis az LA Times információi szerint.
A Kate Uptonnal készült spotok először tavaly novemberben jelentek meg, azóta 9000 alkalommal adták le azokat egyebek mellett olyan sporteseményeken, mint a 2014-es Super Bowl – ezt a spotot láthatjátok alant. A Game of War: Fire Age-t fejlesztő Machine Zone szerint a reklámkampány minden belefeccölt centet (ami az ISpot.tv szerint 80 millió dollár körül lehet) megért, hiszen amióta bemutatták a videót, a játék eladása megkétszereződött. Mind az Google Play-en, mind az App Store-on kifejezetten kelendő, utóbbinál ráadásul a második legkeresettebb programnak számít, csupán a Clash of Clans előzi meg.
Az O.K., hogy természetes, nem felpumpált, nagy mellek, ugyanakkor nem természetesek a jelenetek az agyonsminkelt, halottfehérbőrű nővel a mocskos, büdös katonák között. Az biztos, hogy én pénzt nem adok ezért. Ha úgy lenne, hogy ez egy szuper játék, amiben jó (vagy neadjisten mások által jónak mondott) csajokat is szerepeltetnek az megint más kérdés.
De azért játékprogramot venni, mert valaki félig kilógatja az emlőit.. hát nem tudom.
Erősen mesterségesnek, túlhypeoltnak tűnik a dolog. Mintha valaki a befektetett dollármillióit szeretné viszakapni mindenáron, a vevőket is megvezetve a legősibb módszerekkel.