• Kate Uptonnal Game of War: Fire Age napi 1 milliót termel
  • Korábban Kim Kardashian is 200 milliót hozott egy mobiljátéknak

Kate Upton neve idehaza valószínűleg csak a pletykalapokból, esetleg a tavalyi, The Fappening néven elhíresült botrány után csenghet ismerősen, de ez a jelen hír esetében nem sokat számít. Az már annál többet, hogy az ő főszereplésével készült reklámoknak hála az Androidra és iOS-re megjelent Game of War: Fire Age című MMO immár naponta átlagosan 1 millió dollárt termel a készítőinek – legalábbis az LA Times információi szerint.

A Kate Uptonnal készült spotok először tavaly novemberben jelentek meg, azóta 9000 alkalommal adták le azokat egyebek mellett olyan sporteseményeken, mint a 2014-es Super Bowl – ezt a spotot láthatjátok alant. A Game of War: Fire Age-t fejlesztő Machine Zone szerint a reklámkampány minden belefeccölt centet (ami az ISpot.tv szerint 80 millió dollár körül lehet) megért, hiszen amióta bemutatták a videót, a játék eladása megkétszereződött. Mind az Google Play-en, mind az App Store-on kifejezetten kelendő, utóbbinál ráadásul a második legkeresettebb programnak számít, csupán a Clash of Clans előzi meg.