A Jumpgate Evolution a NetDevil fejlesztőcsapat eredeti, 2001-es Jumpgate játékának felfrissített változata. Ez az űr-MMORPG az idei év végén fog a boltokba kerülni.
Az eredeti játékról ]{redenc bővebben írt még egy nagyon régi cikkében.
Na de lássuk, milyen újdonságokat tartalmaz majd a ráncfelvarrott verzió! A játék célja főleg a kereskedelem és a felfedezés lesz, de csaták is bőven lesznek. Három fajjal fogunk találkozni: a solrainek, akik szeretik elkerülni a harcokat, és nem vetik meg a csempészést sem; az octavianok, akik imádnak harcolni, és szinte a lételemük a háború; végül a quantarok, akik egyik előbb említett népre sem hasonlítanak, békeszeretők, és barátságosak. A fent említett három faj közül kell majd választanunk, hogy kikhez akarunk tartozni, mikor elkezdjük a játékot.
A kiválasztott frakció igényeinek megfelelően kell majd kereskednünk, de a preferált fajunk mellett más népeknek is teljesíthetünk küldetéseket, és ahogy egyre több missziót hajtunk végre, úgy nagyobb és jobb hajókat, fegyvereket és felszerelést kapunk. A szintlépés nem a megszokott módon fog történni, de erről többet nem mondtak. A kezelőfelületet teljes mértékben átalakíthatjuk, a havidíj pedig hasonlóan alakul, mint a többi, piacon lévő MMORPG esetében.
Az eredeti játékról ]{redenc bővebben írt még egy nagyon régi cikkében.
Na de lássuk, milyen újdonságokat tartalmaz majd a ráncfelvarrott verzió! A játék célja főleg a kereskedelem és a felfedezés lesz, de csaták is bőven lesznek. Három fajjal fogunk találkozni: a solrainek, akik szeretik elkerülni a harcokat, és nem vetik meg a csempészést sem; az octavianok, akik imádnak harcolni, és szinte a lételemük a háború; végül a quantarok, akik egyik előbb említett népre sem hasonlítanak, békeszeretők, és barátságosak. A fent említett három faj közül kell majd választanunk, hogy kikhez akarunk tartozni, mikor elkezdjük a játékot.
A kiválasztott frakció igényeinek megfelelően kell majd kereskednünk, de a preferált fajunk mellett más népeknek is teljesíthetünk küldetéseket, és ahogy egyre több missziót hajtunk végre, úgy nagyobb és jobb hajókat, fegyvereket és felszerelést kapunk. A szintlépés nem a megszokott módon fog történni, de erről többet nem mondtak. A kezelőfelületet teljes mértékben átalakíthatjuk, a havidíj pedig hasonlóan alakul, mint a többi, piacon lévő MMORPG esetében.
Okok hogy jön ide az Advent rising . Sehogy de az a legjobb játék szerintem aminek nem adnakmég egy bizonyitsi lehetösget.
Okok hogy jön ide az Advent rising . Sehogy de az a legjobb játék szerintem aminek nem adnakmég egy bizonyitsi lehetösget.
Nem lesz beépített arcgenerátor, képünket mi töltjük majd fel.
A NetDevil bevallása szerint egy sandbox játékot akar (mint az EVE), ahol nincs előre meghatározott történet (ennek az ellentettje a WoW).
Az irányításról kiderült, hogy W az előre, Q és E a forgás, spacebar (szóköz) a stop, A és D pedig az oldalirányú mozgás.
Baloldalt lesznek az ellenségek ikonjai számokkal megjelölve. Célzáshoz az adott számot kell lenyomni a billentyűzeten (a 141-et nem tudom, hogy fogom lenyomni).
A newtoni fizika ki-bekapcsolható lesz.
Nem lesznek lerombolható alrendszerek (pajzsgenerátor, hajtóművek), csak pajzs és burkolat.
Capital shippeket, vagy bármit, ami megközelíti nagyságrendileg őket, nem lehet majd vezetni.
Két kapu között használhatunk majd turbót (boost), ami csökkenti az irányíthatóságot, de jelentősen megnöveli a sebességet.
És (ami a legfontosabb): nem csak harcolni lehet, de bányászni, szállítani, kereskedni stb. is!"
(spacesimulators.gportal.hu) ^^
Nem lesz beépített arcgenerátor, képünket mi töltjük majd fel.
A NetDevil bevallása szerint egy sandbox játékot akar (mint az EVE), ahol nincs előre meghatározott történet (ennek az ellentettje a WoW).
Az irányításról kiderült, hogy W az előre, Q és E a forgás, spacebar (szóköz) a stop, A és D pedig az oldalirányú mozgás.
Baloldalt lesznek az ellenségek ikonjai számokkal megjelölve. Célzáshoz az adott számot kell lenyomni a billentyűzeten (a 141-et nem tudom, hogy fogom lenyomni).
A newtoni fizika ki-bekapcsolható lesz.
Nem lesznek lerombolható alrendszerek (pajzsgenerátor, hajtóművek), csak pajzs és burkolat.
Capital shippeket, vagy bármit, ami megközelíti nagyságrendileg őket, nem lehet majd vezetni.
Két kapu között használhatunk majd turbót (boost), ami csökkenti az irányíthatóságot, de jelentősen megnöveli a sebességet.
És (ami a legfontosabb): nem csak harcolni lehet, de bányászni, szállítani, kereskedni stb. is!"
(spacesimulators.gportal.hu) ^^