Duplán ünnepel a DICE: a csapat immár 20 éve létezik, legnépszerűbb sorozatuk pedig, a Battlefield, most ünnepli 10. születésnapját. Bizony, 2002. szeptember 10-én jelent meg az első, Battlefield 1942 című epizód, mely még augusztus elején aranylemezre került. Bár az EA biztos volt benne, hogy sikeres lesz a játék, a kanadai óriás sem hitte volna, hogy ekkorát robbantanak a sorozattal.
Az elmúlt évtizedben a második világháborút szupertitkos fegyverekkel hígítottuk fel, megjártuk Vietnamot, harcoltunk a Közel-keleten, sőt, még a fagyos jövőben is. A tavaly kiadott Battlefield 3 12 millió példányban került a boltokba, a nemrégiben indult Premium szolgáltatásra milliónyian iratkoztak fel, jövőre pedig jön a Battlefield 4, ami még a 3-nál is kiforrottabbnak ígérkezik.
Karl Magnus Troedsson DICE menedzser szerint egyébként a Battlefield-sorozat eddig 50 millió játékost "szolgált" -- mit is mondhatnánk, nagyon gratulálunk a sikerhez, és reméljük, hogy sok-sok epizódot él még meg a franchise. A képek és az adatlap a Battlefield 3-ból valók.
Az elmúlt évtizedben a második világháborút szupertitkos fegyverekkel hígítottuk fel, megjártuk Vietnamot, harcoltunk a Közel-keleten, sőt, még a fagyos jövőben is. A tavaly kiadott Battlefield 3 12 millió példányban került a boltokba, a nemrégiben indult Premium szolgáltatásra milliónyian iratkoztak fel, jövőre pedig jön a Battlefield 4, ami még a 3-nál is kiforrottabbnak ígérkezik.
Karl Magnus Troedsson DICE menedzser szerint egyébként a Battlefield-sorozat eddig 50 millió játékost "szolgált" -- mit is mondhatnánk, nagyon gratulálunk a sikerhez, és reméljük, hogy sok-sok epizódot él még meg a franchise. A képek és az adatlap a Battlefield 3-ból valók.
Ugy beszelsz, mintha te olyan rohadt sok konkretumot irtal volna. Eloszor is te allitottad, hogy a CE3 van olyan jol optimalizalt mint a FB2, en erre azt mondtam, hogy nem, szerintem nincs olyan, egesz egyszeruen az elobbi majd' megsuti a gepem, 'mig utobbi vigan fut.
Esetleg egy 3D engine fejlesztojevel van dolgom? Mert olyan hevvel veregeted a melled a tudasodrol, hogy kezdem ezt hinni. Hiszen te allandoan probalsz fikkantani, gondolom van is jogalapja..
Kar, hogy nem lehet veled vitatkozni. En kiszalltam.
Hogy a CoD megint, mikent jon a kepbe... ezt megint biztosan tudja valaki mondani, de hogy en nem az egeszen biztos.
Most idevagtal cimszavakat, azt sugalva, hogy ezek mekkora ujitasok. Akkor en most ideznek a Wikipedia oldalarol: "The next generation of Frostbite debuted in 2011 with Battlefield 3. It takes full advantage of the DirectX 11 API and 64-bit processors".
Szoval errol ennyit.
Es mar bocs, az en konfiguraciomon peldaul, a FrostBite 2 nagysagrendileg jobban teljesit, mint a CryEngine 3. Most ebbol lehetne hitvitat inditani, de nem erdemes. En mericskelni most ezmiatt nem fogok.
De tenyleg, terjunk vissza az eredeti kiidulasi pontra: a CryEngine 3 altal futtatott Crysis 2 nevezetu jatek erezhetoen rosszabban fut a gepemen, mint a Battlefield 3, ami tokeletes. Es most nem feltetlen az FPS ertekekre gondolok, hanem peldaul arra is, hogy mennyire zabalja a GPU/CPU-t, idoben melyik szemeteli teli a memoriat. Es ha jol tudom, nem vagyok egyedul ezzel a tapasztalattal, de esetleg masok ebben megerosithetnek, vagy cafolhatnak.
Szoval en - bar valoban, nem ertek hozza, nem latok bele - azt mondanam, hogy a CryEngine 3-at igazabol magasan veri a FrostBite 2.
-- Nem, en nem jelentettem ki semmit sem, nem tudom ezt mibol olvastad ki, en azt mondtam, ketelkedem abbam hogy ez mukodhet, mert nem lattam olyan jelenetet, amiben sok (legyen csak 32) player maszkal egy "nagy" palyan a Crysis 1 engine-et hasznalva, holott a FrostBite 2-vel igen, igy ugy gondolom teljes mertekben megalapozott a megallapitasom. Am meglehet, hogy te sok multiplayer csatat vivtal ilyen kornyezetben a Crysis-ban. S persze, hogy dobalozom ezzel, hiszen kiindulaskent a CryEngine 3-at hoztad fel peldakent a FrostBite 2-vel szemben, majd hirtelen felhoztad a CryEngine 2-ot. A Doom 2-ben is voltak nagy palyak amugy. :-) No meg ha ugy vesszuk a Wolfeintein 3D-ben.
Quote: Azt ugye tudod, hogy teljesen nonszensz amit beszélsz. Esetleg nálad az növeli az e-péniszt, hogy olyan szavakat használsz, amit még Te sem értesz?
-- Mi az amit nem ertesz a linerais szo alatt? En azt ertem, hogy ha 2. verzio tud X dolog, egyaltalan nem garancia az, hogy a 3. verzio is tudja az X dolgot, HTH. De ha ez esetleg nem kielegito, keress egy lexikont.
Nos, ha ezen tultetted magad, akkor folytathatjuk.
Megnezegettem a Youtube-on a "Crysis mutliplayer" cimszavakra valo talalatokat, am ezekbol en azt latom, hogy vagy egyedul maszkal az emberunk - nem tul tokeletesen - vagy kicsik a palyak. Bocs, de ez ebbol a perspektivabol engem nem gyoz meg. (Emlekezz: BF3 64 foben meg sem kottyan.)
Quote: (Szerinted ha a Cryengine 2 tudta kezelni az ekkora méretű pályákat, akkor a 3 nem fogja?)
-- Nem, nem gondolom, mert szerintem ezt nem lehet tisztan linearisan leirni.
Ennek örömére bejelentik a Battlefield 5-öt is és kapunk egy titokzatos képet amin egy katona áll mellette B6 felirattal....
Gratulálok a Dice-nak, de... No mind1. Majd úgy is meglátjuk.