Tizenkét kategóriára osztva több mint 20 jármű vár rád, amelyek között biztosan megtalálod a neked tetszőt -- legyen szó akár arról, hogy magasan a harcmező felett akarsz szárnyalni, vagy a földön maradni. Vannak páncélozott csapatszállítók, harckocsik, tankok, felderítőhelikopterek, támadóhelikopterek, illetve támadó- és vadászrepülőgépek. És szinte mindegyik jármű beállításai finomhangolhatóak, hogy passzoljanak a játékstílusodhoz, a pályához és az adott szituációhoz.
Komolyabb, több taktikai lehetőségekkel bíró járműátalakítás
A járművek személyre szabhatósága jóval komolyabb és több taktikai lehetőséggel kecsegtet, mint bármelyik korábbi Battlefield-játékban. A kasztok között szétosztva több mint 80 fejlesztést lehet megszerezni, amikkel az igényeinknek megfelelően alakíthatóak a járművek. Minden gépet három ponton lehet fejleszteni: van egy másodlagos slot, egy eszköz slot, és egy fejlesztésre meghagyott slot. Minél többet játszol egy adott járművel, annál több fejlesztést oldhatsz fel.
A
járművek finomhangolása pont olyan részletes, mint a fegyvereké. Minden
egyes fejlesztéssel egy, a harcmezőn betöltendő szerepre készülsz fel,
aminek persze megvan a maga hiányossága. Eldöntheted, hogy egy orosz támadó repülőgépet
légi csatára készítesz fel, vagy inkább felraksz rá pár lézeres rakétát,
hogy az ellenséges tankokat zaklasd. Felszerelheted a géped
rakétaelhárítókkal, vagy kockáztatsz, és csak egy poroltót viszel.
Az eddigi legdinamikusabb járműves harcok
Arra törekszünk, hogy a Battlefield 3-ban a lehető legdinamikusabbak legyenek a járműves harcok, így két új taktikai játékmenetelemet vezetünk be, amelyek befolyásolják, hogy a járművek miként sebződnek és hogy lehet ezeket javítani.
Képzeld el, hogy rakétatalálat éri a tankod. Az első vészjelzések elhangzása után, a tank parancsnokaként kezelned kell a szituációt: haladsz tovább, előre a célod felé, vagy kikerülő manővert hajtasz végre. Ha visszavonulsz, esélyt adsz magadnak arra, hogy járműved páncélja helyrejöjjön, akárcsak egy katonáé, aki a fedezék mögé húzódott.
Ez egy új opció a Battlefield 3-ban. A kisebb sérülések egy meghatározott időn belül maguktól regenerálódnak (ha nem kapnak több találatot). A folyamatosan előrenyomulással ellentétben azok a vezetők, akik nyugodtak és képesek alkalmazkodni a változó szituációkhoz, tovább tudják működőképes állapotban tartani a gépeiket. Ez a mi módszerünk arra, hogy a nem mérnök kasztoknak legyen esélyük a harcmezőn.
Egy bizonyos ponton túl azonban a jármű sérülései nem javulnak meg. Egy komoly találat után az a szörnyű, de egyúttal adrenalinpumpáló esemény jön, hogy a játékos gépe leáll-- egy tank esetében ez csigalassúságot jelent. Tűz és füst jelzi, hogy nagy szükség van egy javításra, és már csak percek vannak hátra a robbanásig. De itt jön képbe az új rendszer szépsége: a jármű fegyverei még mindig működnek, ezzel veszélyes szituációt kialakítva, amit többféleképpen is ki lehet használni.
„A Battlefield 2 során volt az első alkalmam, hogy tervezőként a DICE-szal dolgozhattam, így most, hogy végre egy járművet építhetek itt, az egész rettentő izgalmas. Szerintem azzal, hogy a szituációknak megfelelően lehet alakítani a gépek fegyverzetét, rengeteg érdekes lehetőséget biztosítunk a játékosoknak.” -- Patrick “Posh” O’Shaughnessy, a Battlefield 3 vezető járműtervezője.
"Itt a DICE-nál naponta teszteljük a játékot, és sokszor láttunk a csatamező közepén egy lerobbant tankot, amit műszakiak vesznek körbe, hogy megjavítsák, miközben a többiek a főágyút és gépfegyvert üzemeltetve tartják távol az ellenséget. Ha a javítások jól mennek, a tank újra működőképes és a személyzet megmenekült, ha nem, legalább harcoltak, és a lerobbant gép csalogató célpont volt, ami érdekes szituációkhoz vezetett."
Finom változtatások
A járművek kiiktatása, a páncélzat önjavítása és a manuális javítás alkotta trió remekül kiegészítik egymást, és finomítanak a többszereplős játékélményen. A kiiktatott járművet már nem kell kergetni, hogy kijavítsd. Egy bizonyos szempontból a szerszámok a gép defibrillátorai, melyek visszahozzák a halálból, hogy újra harcolhasson. Ezen kívül a visszatöltődő páncélzat esélyt ad arra, hogy azok, akik nem egy Engineer kaszttal játszanak, tovább maradhassanak csatában, de persze semmi sem múlhatja felül egy jól képzett mérnököt, aki tipp-topp állapotban tartja a gépeket.
A járművek testre szabhatósága, és a játékmenetet érintő finomítások csak apróságok, de ha hozzáadjuk ezeket a már jól bevált kő-papír-olló formulánkhoz, megkapjuk az eddigi legizgalmasabb és legdinamikusabb online játékélmény receptjét.
Nem tudom ti hogy vagytok vele de én még nagyon elvagyok a bc2-vel.
Ha még 5 évig ezzel kellene játszanom újdonság hiányában azt se bánnám
Egy biztos medicelek meg repülni fogok ismét jókat ^^
És freeman ha jobban belegondoltok a semmin vitázok -.-
És könyörgöm. Ha ennyire mély hülyeségben szenvedsz, tartsad meg magadnak a kommentjeidet, jó?
On: Ez lesz ám az igazi atomtutiállatság. Várom már az őszi szünetet. Muhahaha.
"You agree that EA may collect, use, store and transmit technical and related information that identifies your computer (including the Internet Protocol Address), operating system, Application usage (including but not limited to successful installation and/or removal), software, software usage and peripheral hardware, that may be gathered periodically to facilitate the provision of software updates, dynamically served content, product support and other services to you, including online services," Section 2 reads.
"EA may also use this information combined with personal information for marketing purposes and to improve our products and services," the section continues. "We may also share that data with our third party service providers in a form that does not personally identify you."
The Section 3 passage reads: "EA reserves the right to monitor communications on the Application and disclose any information EA deems necessary to (i) ensure your compliance with this License; (ii) satisfy any applicable law, regulation or legal process; (iii) protect the rights, property and interests of EA, its employees or the public. EA also reserves the right to edit, refuse to transfer and/or to remove any information or materials, in whole or in part, in EA's sole discretion."
The EULA goes on to note that if users do not agree to EA's collection of this type of data, they should not install the application. It also says that this data is being used in accordance with EA's privacy policy, which among other statements, states that, "EA will never share your personal information with third parties without your consent." However, it is unclear how EA's privacy policy is compatible with the rights reserved in Section 3 of Origin's EULA, if at all.