A Battlefield 3 gerince az alapoktól újraírt Frosbite 2.0 grafikusmotor, ami lenyűgöző teljesítményre képes. A textúrák élesebbek, a karakter- és épületmodellek kidolgozottabbak, a fény/árnyék effektek pedig néhány tárgy esetében összetettebbek, mint egy komplett Bad Company 2 pálya, és természetesen a rombolás is továbbfejlődött (a pálya minden pontját átrendezhetjük), ahogy a játékosok animációja is, mely jóval életszerűbb lett az EA Sportstól kölcsönvett technológiák beépítése után. Búcsút inthetünk a furcsa mozgásoknak, mindenki úgy viselkedik, ahogy azt neki kell, bár szögezzük le, hogy a szólista módban más, valószínűleg kiterjedtebb, kevésbé pontosabb mozgáskészlettel fogunk találkozni, mint a multiplayerben.
A játék kooperatív móddal is kiegészített szólista kampánya során a multiplayer arénákhoz képest nyugodtabb körülmények közepette ismerkedhetünk majd meg a kezeléssel, tanulhatjuk meg a négy kaszt sajátosságait, s élvezhetjük az eddigieknél komolyabb, kiegyensúlyozottabb, a BC-vonaltól teljesen elkülönülő történetet, bejárva Párizst, Irakot, és New Yorkot. Majd ha ezzel végeztünk, bevethetjük magunkat a PC-n 64 főt támogató (konzolon csak 24-en játszhatnak egyszerre) többjátékos csaták örömeibe, amely szintén sokat fejlődött, de összességében ugyanazt a nagyszerű játékélményt kapjuk majd, mint eddig.
Az újítások között megtaláljuk a hasalás lehetőségét, melynek elsősorban a mesterlövészek örülnek majd, de, hogy ne forduljanak állóháborúba a mérkőzések, lesz kill-cam funkció, illetve visszatérnek a vadászrepülőgépek is. A kisebb, de ugyanúgy üdvözlendő fejlesztések között pedig jobb hangjelzéseket (és ezzel együtt hangeffekteket) találunk, több felszerelést oldhatunk fel a katonánk számára, akit ezúttal már külsőleg is személyre is szabhatunk, illetve a DICE még gondolkozik a beépített videoszerkesztőn és a modkészleten is.
A tervek szerint a Battlefield 3 az idei év végén fog megjelenni, de tekintve, hogy milyen sok területen fejlődik a játék, ne lepődjünk meg, ha csak jövő tavasszal vehetjük a kezeinkbe.
A játék kooperatív móddal is kiegészített szólista kampánya során a multiplayer arénákhoz képest nyugodtabb körülmények közepette ismerkedhetünk majd meg a kezeléssel, tanulhatjuk meg a négy kaszt sajátosságait, s élvezhetjük az eddigieknél komolyabb, kiegyensúlyozottabb, a BC-vonaltól teljesen elkülönülő történetet, bejárva Párizst, Irakot, és New Yorkot. Majd ha ezzel végeztünk, bevethetjük magunkat a PC-n 64 főt támogató (konzolon csak 24-en játszhatnak egyszerre) többjátékos csaták örömeibe, amely szintén sokat fejlődött, de összességében ugyanazt a nagyszerű játékélményt kapjuk majd, mint eddig.
Az újítások között megtaláljuk a hasalás lehetőségét, melynek elsősorban a mesterlövészek örülnek majd, de, hogy ne forduljanak állóháborúba a mérkőzések, lesz kill-cam funkció, illetve visszatérnek a vadászrepülőgépek is. A kisebb, de ugyanúgy üdvözlendő fejlesztések között pedig jobb hangjelzéseket (és ezzel együtt hangeffekteket) találunk, több felszerelést oldhatunk fel a katonánk számára, akit ezúttal már külsőleg is személyre is szabhatunk, illetve a DICE még gondolkozik a beépített videoszerkesztőn és a modkészleten is.
A tervek szerint a Battlefield 3 az idei év végén fog megjelenni, de tekintve, hogy milyen sok területen fejlődik a játék, ne lepődjünk meg, ha csak jövő tavasszal vehetjük a kezeinkbe.
Mert nem igaz hogy 10 találat keljen megölni valakit!
Egyébként szeretem a sorozatot tehát nem szidni akarom de gyakran idegesítő.
Seashine: A nagy map miatt szerintem azért nem így lesz ez. Legalábbis BF2-ben egyáltalán nem idegesítőek a sniperek. De majd meglátjuk...
a hasalásnak nem örülök,mert utálom azokat a snipereket,akik csak puffogtatnak a pálya egy sarkában megbújva,ezzel nem segítve csapatukat szinte egyáltalán...a recon kit nem erre való...