...hiszen a külső nézetes, párás leheletű akciójátékban az egyik első fecskét tisztelhetjük, mely következős generációs konzolról (esetünkben az Xbox 360-ról) repült át hozzánk, úgy ahogy volt. A Capcom ugyan elkészített egy DX9-re optimalizált verziót, ám ehhez is GeFroce 6600-as magasságú, shader 3.0-ás, 256 megás kártya kell (kivételt képez a 7300, az egyáltalán nincs támogatva), no meg egy izmosabb P4. Az igazi szépséget azonban a DX10-es tárcsával (GF 8600 magasságában), kétmagos procival rendelkező polgártársaink élvezhetik, sőt már az se hátrány, ha Vistával nyomulnak, hiszen a cucc a GfW-kezdeményezés tagja, így kifejezetten kívánja az új Microsoft oprendszert a feneke alá, no persze ekkor a memóriából is belapátol vagy két gigát jó étvággyal. Akiknek viszont mindehhez megfelelő felbontású monitorja is van, akár 2560x1600-ban is vacoghatnak a szikrázó jégmezőn (részletes specifikáció az adatlapon!).
Nos, akik kedvenc jószágukkal sikeresen átugorják az Elveszett bolygó: extrém körülmények manapság a nagy vízen túl már nem is annyira extrém követelményrendszerét, azok bökjenek a letöltésekre balra vagy alant, ki-ki a saját erőművének megfelelő hivatkozásra. Darths már nekiállt feltolni a DX9-es változatot, mivel szerény becslésünk szerint az tart nagyobb érdeklődésre számot, kb. egy óra múlva meg is érkezik a szerverünkre. Sok sikert a letöltéshez (elég barátságos, alig több mint 300 mega), és a végleges verzióból mindösszesen két pályát tartalmazó demó futtatásához...
Nos, akik kedvenc jószágukkal sikeresen átugorják az Elveszett bolygó: extrém körülmények manapság a nagy vízen túl már nem is annyira extrém követelményrendszerét, azok bökjenek a letöltésekre balra vagy alant, ki-ki a saját erőművének megfelelő hivatkozásra. Darths már nekiállt feltolni a DX9-es változatot, mivel szerény becslésünk szerint az tart nagyobb érdeklődésre számot, kb. egy óra múlva meg is érkezik a szerverünkre. Sok sikert a letöltéshez (elég barátságos, alig több mint 300 mega), és a végleges verzióból mindösszesen két pályát tartalmazó demó futtatásához...
Nem tudja valaki hogy Windows Vista-n miért nem akar elindulni a telepítésem? Elmegy adig miután winrarral kicsomagoltam hogy kicsomagolja az .MSI fájlt de mikor 100%-on van leáll XP-n pedig tökéletesen megy. miért?
Akinek nem indul el,annak egyszerű dolga van:
MS-en rákeres a DirectX Updater-re ,vagy megkeresi az Áprilisi DirectX-et,és felteszi.Ennyi.
Amúgy remekül megy a játék,olyan 40-50FPS-el 640x320 as felbontásba,blur max, és egyéb látványjavítókkal(kivétel textúra & a szűrők & élsimítás).De jövő héten már jön az uj gépem 8800GTX-el felvértezve,szal rettegj LP!
Lehet benne FPS nézőpontra váltani??
TPS valahogy nem tecik sok játéknál tul meszze van a kamera az embertől
Elméletileg most jön az TWIMTBP program újgenerációs változata a ''Ne rakj Shader-t a játékba'', helyett ez valahogy így fog szólni ''Rakhatsz Shadert a játékba, de csak skalár vagy Vec2-es típust és lehetőleg szekvenciálisan fussanak''. Ez a megvalósítás fekszik a G80-nak is, ... pontosabban fogalmazva csak ez fekszik neki, bár ez nézőpont kérdése. Ez lehet, hogy az nV-nek jól jött, de a Capcomnak nem, hiszen sokan a Demo alapján vásárolnak teljes játékot. Ugye miért vegyük meg az eredetit, ha már a demo is fagyot, problémázott.
Hogy ne lenne már támogatva, a GF7300 ugyanarra a chip-re épül, amire a 7600, csak kevesebb futószalaggal. Akinél DLL-t hiányol, a megoldás pofonegyszerű: google-ben rákerestek a hiányolt fájlokra (néhány D3DX9_ kezdetű és egy XINPUT1_3 nevű DLL) és bemásoljátok őket a játék főkönyvtárába, ahol az inditófájl is található - vagy ahogy néhányan állitják (ezt nem próbáltam ki) frissitetek a legújabb DirectX-re.