Október közepén kicsit visszaveszünk a lendületből, de ez nem jelenti azt, hogy nem lesz említésre méltó megjelenés. A Ubisoftnak kifejezetten forgalmas lesz a keddi nap, konzolokon egy új cím, a Starlink: Battle for Atlas, illetve a For Honor ingyenes kiegészítője is megjelenik. Ezen felül felcsaphatunk szupergonosznak is, vagy vidámparkunkat bővíthetjük tovább.
Lego DC Super-Villains
- Mikor: október 16
- Mire: PC, PS4, Xbox One
A Lego DC Super-Villains csavar egy kicsit a főgonoszok szerepén, most nem a jófiúk ellen kell küzdeni, hanem egy rivális banda, a Justice Syndicate imposztorai ellen. A Lego videojátékoktól már megszokott humorral és a DC ikonikus karaktereivel minden adott egy felhőtlen kikapcsolódáshoz, korosztálytól függetlenül.
For Honor: Marching Fire
- Mikor: október 16
- Mire: PC, PS4 Xbox, One
A For Honor: Marching Fire egy új néppel (Kínával) és annak harcosaival, valamint új játékmódokkal és grafikai felújítással várja a játékosokat. Mindezt ráadásul akár teljesen ingyen magunkévá is tehetjük, bár a harcosokért meg kell majd dolgozni: játékbeli valutáért lesznek megválthatók, de a türelmetlenebbek nyilván fizethetnek is értük.
Planet Coaster: World's Fair Pack
- Mikor: október 16
- Mire: PC
A Planet Coaster: World’s Fair Pack a világ különböző tájait hozza el vidámparkunkba: Japán, Franciaország, Nagy-Britannia, Mexikó, Németország, Kína, Egyesült Államok, Spanyolország, Marokkó és Olaszország jellegzetességei mind feltűnnek majd új dekorációs elemként. A számos látványosság mellett két új hullámvasutat és egy mágnesvasutat is felhúzhatunkk a parkunkban.
Starlink: Battle for Atlas
- Mikor: október 16
- Mire: PS4, Xbox One, Switch
A Starlink: Battle for Atlas egy úgynevezett toys-to-life játék, vagyis valós játékmodellünkkel játszhatunk a játékban. A történet szerint egy ősi faj ereklyéit rossz célra felhasználó gonosztevőt kell majd megállítanunk, ehhez kell legénységet toboroznunk, melyhez bejárunk egy egész csillagrendszert. Melynek minden bolygóját és fajait is meglátogathatjuk, ráadásul az űrből az atmoszférába lépve nem kell töltőképernyőre várnunk.