• A Smyths Toys katalógusában hirdeti a FIFA-pontokat az EA
  • Ez sokaknál kiverte a biztosítékot

Az elmúlt években egyre inkább szorul a hurok a loot box mechanikára építő mikrotranzakciós megoldások nyaka körül: a játékok dobozán már fel kell tüntetni, ha szerepel bennük ilyen, de egyes országokban már be is tiltották őket. A megoldás egyik haszonélvezője, az EA persze addig üti a vasat, ameddig csak lehet, többek között gyerekeket is csábítva arra, hogy erre költsék a zsebpénzüket.

ismet-celkeresztben-az-ea-ezuttal-a-jatekbolt-katalogusaban-reklamozott-fifa-pontok-miatt.jpg

Sokaknál kiverte a biztosítékot, hogy az EA immáron sorozatban második éve az egyik legnagyobb brit játékbolthálózat, a Smyths Toys katalógusában hirdeti az Ultimate Team játékmódot, kiemelve, hogy FIFA-pontok vásárlásával pakkokat lehet nyitni, amikből még jobb játékosok bonthatóak.

Az Egyesült Királyságban egyelőre még nincs szabályozás a loot boxokra, a kormány ugyanis továbbra is gyűjti az azok negatív hatását megerősítő vagy éppen megcáfoló bizonyítékokat, így az EA egyelőre nyugodtan hirdethet ilyen formában – hogy mennyire etikus, az persze már más kérdés...