A Nintendo 3DS képességeit lehet kritizálni, az viszont tény, hogy a középkategóriás okostelefok teljesítményét is messze alulmúló kézi konzolra sokkal több kiváló játék jelenik meg, mint akár PS Vitára, akár más gépekre -- nyilván azért, mert a többségükért a Nintendo felel, a derék japánok pedig szeretnek ügyelni a minőségre. Az is igaz ugyanakkor, hogy eddig csak nagyon kevés olyan 3DS-es alkotás volt, ami megcsillogtatta, mit lehet kisajtolni a hardverből (Resident Evil: Revelation, Super Mario 3D Land, Ridge Racer 3D... és talán az Ocarina of Time remake), a 3D-s effektet pedig még ennél is kevesebb játék használta okosan, azaz tette részévé a játékmenetnek.
Nos, mindez 2014 tavaszán megváltozik, ugyanis a VD-dev kiadja új, IronFall című 3DS-exkluzív TPS-ét. A játék technikailag igen fejlett, főleg a platformot ismerve: 60 fps-sel repeszt, élsimítást használ, tele van olyan effektekkel, amiket eddig csak a nagy gépeken láttunk és így tovább. A VD-dev egyébként már az első GameBoy óta készít játékokat a Nintendo konzoljaira, és eddig is lenyűgöző megoldásokkal rukkoltak elő -- ugyanakkor a játékaik sokszor unalmasak és egyszerűek, amolyan techdemóként foghatók fel. Hogy az IronFall is ilyen lesz-e, egyelőre nem tudni, bár nem vetít előre túl sok jót, hogy csak a motor képességeit csillogtatják a lenti videóban is, magára a programra pedig nem vesztegetik a szót.