Sok-sok pletyka után tavaly decemberben a Bethesda hivatalosan is leleplezte a méltán híres Elder Scrolls-széria legújabb felvonását, a Skyrimet, amelyről azóta is folyamatosan látnak el minket mindenféle fontos információkkal. Az elmúlt hónapokban részletekbe menően beszéltek a direkt a játékhoz írt grafikusmotorról, s arról, hogy milyen okos lesz a mesterséges intelligencia. Olvashattunk arról is, hogy miként fejlődik a játékmenet, meg arról, hogy milyen terveik vannak a megjelenés utáni tartalomtámogatással és a modkészlettel kapcsolatban -- és persze sokszor demózták is a játékot.
A Bethesda képviselői ott voltak az E3-on, a GamesComon és a PAX-on, egyszóval a nyár minden komolyabb játékostalálkozóján, s lelkesen mutogatták az újságíróknak az üdvöskéjüket -- a prezentációkon látott demót pedig most mi is megcsodálhatjuk, mégpedig a játék vezető tervezője, Todd Howard narrációja mellett.
A Bethesda képviselői ott voltak az E3-on, a GamesComon és a PAX-on, egyszóval a nyár minden komolyabb játékostalálkozóján, s lelkesen mutogatták az újságíróknak az üdvöskéjüket -- a prezentációkon látott demót pedig most mi is megcsodálhatjuk, mégpedig a játék vezető tervezője, Todd Howard narrációja mellett.
1. Még ez csak egy demó a játék megjelenéséig 2 hónap van, tény, hogy maga a harcrendszer még kidolgozatlan és a kivégző animációk bután néznek, de még van idejük ezeket fejleszteni.
2. Még szép, hogy egy Demo bemutató videóban nem az RPG elemekkel és az ijdejó párbeszédekkel fognak dobálózni, hanem a látványt fogják az arcodba tolni, én személy szerint ettől nem ijedek meg, biztos vagyok benne, hogy úgy mint ahogy az oblivion, úgy ez a játék is az RPG-k trónjára ül pár évig.
ezt leszámítva tuti vétel lesz
De a lényeg legyen sok felfedezni való + questek.
Köpjön szembe valaki, ha nem szó szerint ezt mondtam! Nem gond, ha jótól merítettek ötletet, de kellene az a + bele, ami legalább az előző részben még megvolt: semmi ingert nem érzek sárkányt ölni pl. ha nem látom értelmét.
Továbbá szánalmasnak tartom, hogy a videókban nem mutattak semmit abból, amiért RPG lenne. Gyakorlatilag 2x8 + 5 perc arról szól, hogy csapkod, és a mágikus képességeket kombinálja. Jó, megfordult egy városban, de ez édeskevés. Egy igazi RPG-ben a küldetések, a párbeszédek, a karakterek ugyanolyan fontosak, mint a fejlődés vagy a harc. Ebből semmit nem láttam... Kicsit engem a Dark Messiahra emlékeztet, nagyobb világgal (a Lich megjelenésének még ugyanaz is az animációja...).
Na, meg így látva a harcot is: alig van kihívás benne. Ez az Oblivionnál is hiba volt. Na nem baj, majd olyan 80-90%-os nehézségi szinten biztos megizzaszt.
Ja, a fejlődés amúgy meg Diablo. Legalábbis ahogy ezt a csillagjegyes megoldást átalakították, eléggé a skillfára hajaz.
Jó lesz ez, de köze nincs már az RPG-khez... Főleg, ha kiveszik a páncélok sérülését... Persze biztosan sokan fogják éltetni, és a Bethesda a jövőben még többet egyszerűsít rajta. Sajnos ez a trend.
AZ RPG -k. A többinek van legalább mire felnézni, csupán "húspótló" -nak tartom
őket amíg meg nem jelenik egy egy TES rész... :-) Bravó Bethesda!
Nem hiszem, hogy az ME 3 megérdemli ezt a címet. Persze, ha nincs más...
OFF: Ha kijött volna a Mass Effect 3 még idén, akkor biztos hogy az övé lett volna az ÉV RPG-e cím.
Amúgy a videó már rég(ebb)i..