A játék projektvezetője, Todd Howard az AUS Gamers stábjának adott interjújában elárulta, hogy az Elder Scrolls V: Skyrimhez is készíteni fognak letölthető tartalmat, ám a korábbi játékaikhoz képest jóval kevesebb ilyen csomagot fognak kiadni.
Konkrét tervek egyelőre még nincsenek, de Howard biztosított minket arról, hogy a tartalom tekintetében nem lesz okunk panaszra, a DLC-k ugyanis rengeteg érdekes tartalommal lesznek megpakolva, akárcsak egy igazi expanzió. Ráadásul a Fallout 3-mal szerzett tapasztalatokra támaszkodva ezúttal szorosabb és precízebb csapatmunka során készülnek majd a kiegészítők, ami remélhetőleg nem csak remek játékélményét, de kevesebb bugot is eredményez.
Howard továbbá azt is elmondta, hogy jelenleg a modkészlet konzolos változatán dolgoznak, de lassan haladnak, hiszen rengeteg akadály van előttük.
A modkészlet tehát a játék megjelenésekor még nem lesz kész, de a fejlesztők szorgosan dolgoznak az ügyön, hiszen szeretnék, ha minden rajongónak, platformtól függetlenül lehetősége lenne a játék megváltoztatására. Személyi számítógépen már remekül működik a dolog, sőt az itt készült modok egy fejlesztői konzolon is szépen muzsikálnak.
Konkrét tervek egyelőre még nincsenek, de Howard biztosított minket arról, hogy a tartalom tekintetében nem lesz okunk panaszra, a DLC-k ugyanis rengeteg érdekes tartalommal lesznek megpakolva, akárcsak egy igazi expanzió. Ráadásul a Fallout 3-mal szerzett tapasztalatokra támaszkodva ezúttal szorosabb és precízebb csapatmunka során készülnek majd a kiegészítők, ami remélhetőleg nem csak remek játékélményét, de kevesebb bugot is eredményez.
Howard továbbá azt is elmondta, hogy jelenleg a modkészlet konzolos változatán dolgoznak, de lassan haladnak, hiszen rengeteg akadály van előttük.
„Még rengeteg problémát kell megoldanunk. Előfordulhat, hogy a játékos egy olyan modifikációt tölt le, ami tönkreteszi az alapjátékot. Ezt nem engedhetjük. Még elméletben sem oldottuk meg a biztonság kérdését, vagy azt, hogy miként tudnánk megóvni a mentésfájlokat.”
A modkészlet tehát a játék megjelenésekor még nem lesz kész, de a fejlesztők szorgosan dolgoznak az ügyön, hiszen szeretnék, ha minden rajongónak, platformtól függetlenül lehetősége lenne a játék megváltoztatására. Személyi számítógépen már remekül működik a dolog, sőt az itt készült modok egy fejlesztői konzolon is szépen muzsikálnak.
„Ha van egy fejlesztői konzolod, akkor a PC-n készült modifikációk működnek a konzolos játékon -- ez már így volt az Oblivionnel, a Morrowinddel, és a Fallout 3-mal is. Van már egy működő rendszerűnk, így csak a logisztikán kell dolgoznunk: hogy tudnánk ezt konzolra elhozni, és biztonságossá tenni. Nagyon szeretnénk ezt megcsinálni.”
Ráadásul amikor a játék készítése közben bejelentik, hogy lesz DLC.
Na mindegy, reméljük nem egy rossz játékhoz adnak majd rossz DLC-t.
look_papa: Legközelebb majd írd le azt is, hogy mit ebédeltél.
a DLC-knek nem örülök, de legalább tartalmasabbakat ígérnek (bár én a helyükben először kiadnék INGYEN egy lópáncél DLC-t, csak a poén kedvéért )