Újabb információk láttak napvilágot a fantasztikusnak ígérkező The Elder Scrolls V: Skyrimról. A PC Gamer információi szerint a játékban végtelen mennyiségű és véletlenszerűen feltűnő sárkány lesz jelen, attól tehát nem kell tartanunk, hogy a Dragon Age-hez hasonlóan kifogyunk a tűzokádókból. Továbbá a csatákban nem lesznek scriptek, minden a cselekvéseinkhez igazodik majd, a megsebzett sárkányokat pedig a szárazföldön kell elintéznünk. Ehhez többféle sárkányüvöltés lesz a segítségünkre, úgy mint tűz, jég, villám, időlassítás és gyorsabb mozgás. Maga a harc egyébként mindkét kezünket igénybe veszi, s ezen túl is elég változatosan lett felépítve. Egyik kezünkben fegyver, a másikba fáklya vagy varázstárgy, esetleg pajzs, vagy ezek bármely variációja... csak rajtunk áll, mit tartunk logikusnak.
Ha már szóba került a véletlenszerűség, a küldetések sem lesznek olyan nyilvánvalóan scripteltek, mint a negyedik részben. A Bethesda dolgozói ugyanis elégedetlenek voltak, amiért kilógott a lóláb, s most ígérik, hogy tényleg random érzésünk lesz a sok szembejövő mellékküldetés miatt, melyeket egyébként a Fallout 3 küldetései inspiráltak. Ezek változatosságára talán bizonyíték lehet, hogy 60 ezer (!) sornyi párbeszédet írtak a játékhoz, többet, mint eddig bármelyik Bethesda RPG-hez.
Három új frakcióval is összefutunk majd, igaz, ezek közül csak a College of Winter Hold és a The Companions ismert. Az összes csoportosulás ad majd küldetéseket, melyek egymáshoz és a főszálhoz is kapcsolódnak így vagy úgy, sőt, az összes város és település saját gazdasággal és szociális állapottal bír, melybe bele is kontárkodhatunk, semmi sem köti meg a kezünket e téren. Ami a közlekedést illeti, lesz javított lovaglás, szekerek és teleportálás, igaz, utóbbi csak a már feltérképezett pontok között működik. A játék a tervek szerint novemberben érkezik -- bízzunk benne, hogy az E3-on sem jelentenek késést.
Ha már szóba került a véletlenszerűség, a küldetések sem lesznek olyan nyilvánvalóan scripteltek, mint a negyedik részben. A Bethesda dolgozói ugyanis elégedetlenek voltak, amiért kilógott a lóláb, s most ígérik, hogy tényleg random érzésünk lesz a sok szembejövő mellékküldetés miatt, melyeket egyébként a Fallout 3 küldetései inspiráltak. Ezek változatosságára talán bizonyíték lehet, hogy 60 ezer (!) sornyi párbeszédet írtak a játékhoz, többet, mint eddig bármelyik Bethesda RPG-hez.
Három új frakcióval is összefutunk majd, igaz, ezek közül csak a College of Winter Hold és a The Companions ismert. Az összes csoportosulás ad majd küldetéseket, melyek egymáshoz és a főszálhoz is kapcsolódnak így vagy úgy, sőt, az összes város és település saját gazdasággal és szociális állapottal bír, melybe bele is kontárkodhatunk, semmi sem köti meg a kezünket e téren. Ami a közlekedést illeti, lesz javított lovaglás, szekerek és teleportálás, igaz, utóbbi csak a már feltérképezett pontok között működik. A játék a tervek szerint novemberben érkezik -- bízzunk benne, hogy az E3-on sem jelentenek késést.
Már nem veszek játékot megjelenéskor, csak ha kicsit lement az áruk, de ez kivétel lesz az biztos. Nem tudnék hónapokat várni, hogy kipróbálhassam .
Mit is lehet erre mondani? susulyka jó lesz. Ha lebutítják is megvesznek kilóra. Oblivion is lenyűgözött, pedig az is egy butított szarság, ha közelebbről megnézzük. Legalábbis az előző részekhez képest. De kit érdekel, ha ekkora hangulata van + lehet kalandozni jobbra-balra?
Remélem sikerülni fog és összefog jönni addigra egy kis lovetta, hogy egy olyan gépet sikerüljön összerakni, amilyet megérdemel és akkor a gép mellé a legelső játék "The Elder Scrolls V: Skyrim" ohh.. de szép is lenne!!! Álmodik a...
A Skyrim is igen magasan van a várolistán
Igen, képzeld, "rémlik", még úgy is, hogy én is a Morrowindet tartom igazi RPG-nek. De ettől még nem dől meg az állításom, az Oblivion ugyanis jó játék marad, csak kevésbé HC.