A 2016 elején PC-re is megérkező Rise of the Tomb Raidert a Gamescomon bemutatott gameplay-videója után többen kritizálták, hogy Larából egy hideg gyilkoló gép lett, ám a most bemutatott videó bizonyítja, hogy nem leszünk mindig rákényszerítve az emberölésre, Croft kisasszony ugyanis mesterien képes osonni, és ezt ki is használhatjuk majd a játékban.
„Úgy alakítottuk ki a harcrendszert, hogy a játékosoknak annyi lehetőséget biztosítsunk, amennyit csak lehet” – mondta Noah Hughes kreatív direktor. „Ebben az esetben például Lara anélkül juthat át a területen, hogy bárkit megölne. Persze, néhány esetben a harc elkerülhetetlen lesz. De hogy hogyan közelíted meg az összetűzéseket, az gyakran rajtad fog múlni.”
Az hogy a grafika nagyjából 98% ugyan az, az még nem feltétlenül gond vagy baj mert a 13-as is már jól nézet ki..........de hogy szinte játékmenetileg teljesen meg felépítésileg nagyjából szintén ugyan az lesz mint a 13 az azért kicsit csalódás,látom, hogy vannak kisebb nagyobb változtatások benne de.....valahogy hiányzik az az igazi NAGY újítás érzése..........lehet nem lesz igazam...........de ebből a videóból ezt szűrtem le.
PL az Assasin Creed esetében is feleslegesnek érzem az újabb részeket, és csak sajnálom hogy a DLC-k kimerülnek a fegyverek és ruhák fogalmában. :/
Az hogy a grafika nagyjából 98% ugyan az, az még nem feltétlenül gond vagy baj mert a 13-as is már jól nézet ki..........de hogy szinte játékmenetileg teljesen meg felépítésileg nagyjából szintén ugyan az lesz mint a 13 az azért kicsit csalódás,látom, hogy vannak kisebb nagyobb változtatások benne de.....valahogy hiányzik az az igazi NAGY újítás érzése..........lehet nem lesz igazam...........de ebből a videóból ezt szűrtem le.