A Bethesda és az Arkane Studios igyekszik minél jobban kihangsúlyozni azt, hogy a legújabb játékukban, a Dishonoredben csakis rajtunk múlik, hogyan hajtunk végre egy-egy küldetést. Egy korábbi videóban már láthattuk, hogy Corvo a különleges képességeit használva miként tud megúszni egy húzós helyzetet, most pedig azt is láthatjuk, hogy milyen opciói vannak, ha nem akar elmenekülni.
Ha minden jól megy, akkor a Dishonored október 12-én fog megjelenni PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra.
Ha minden jól megy, akkor a Dishonored október 12-én fog megjelenni PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra.
2007, GEoW:
http://www.takeinitiative.co.uk/wp-content/2011/02/gears_of_war_14.jpg
Csodaszép mipmapping... javárj... az itt nem megy... AA is van... csak nem látszik biztos... A karaktermodellek jól néznek ki. Persze még mindig keresztbe-széltében-hosszában és agyon-vissza veri a földbe pl. egy Mass Effect karaktermodell őket, de a körítés ott már éreztet egy problémát, amit azóta nagyon komolyan vettek: nem lehet az UT motor alatt egyszerre jelen a pályán egy-egy magas felbontású pályaelem és egy kidogozott karakter, mert szétesik az egész. Tudom, mert készítettem anno az UT 2004 editorral hobbi szinten pályákat. Szóval...
Most röhögj! Ja és csak elmondom neked, hogy pont beletrafáltál, ugyanis a Dishonored pont egy felturbózott UT motorra épül... (legalábbis papíron, de én ezt még mindig nem hiszem el...)
Tényleg nem a legszebb, de azért viccnek is rossz, hogy 5-6 éves lenne a grafikai szint, amit mellesleg sikerült egy alfa állapotban lévő ingame képből kitalálnod...
De ettől eltekintve pofás kis játék lesz! Ide oda pakolgatom az ellenséget ez érdekes kivitelezés! Jópofa tud lenni egy ilyen!
faceless: Ott a Crysis, szerintem pont neked való.
http://www.pcguru.hu/pcguru/img/galery/Dishonored-Jatekkepek_1.jpg