Az idei Games Developer Conference-en a CD Projekt Red programozója, Przemysław Czatrowski tartott egy bemutatót arról, hogyan is épül fel a Witcher 3 világa. A prezentáción megtudhattuk, hogy a Witcher 3 egyik alappillérét az Umbra 3 nevű modul alkotja, ami a tárgyak és fények ütközésvizsgálatát figyeli. Segítségével hatékonyabban tudnak működni a játékok alatt dolgozó grafikusmotorok, mert csak azt rendereli le a program, amit valójában látunk. Ennek köszönhetően kevesebb számítási műveletre van szüksége a videokártyának, ergo gyorsabban fut a játék. Akit bővebben érdekel, hogy mi is az az Umbra 3, és érti a technikai halandzsát, ide kattintson.

Na szóval a lényeg, hogy nem csak hihetetlen látványt kapunk, hanem viszonylag elfogadható sebességgel is fog futni a játék az olyan megoldásoknak köszönhetően, mint amiket az Umbra 3 kínál. 

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!