Chalres Gaudron, a Darkworks egy vezető játékfejlesztője LinkedIn profiljából az alábbi információk derülnek ki az általa fejlesztett munkákkal kapcsolatban: I Am Alive (PS3/X360, Ubisoft, 2011). A hírre elsőként rálelő Eurogamer megkérdezte a Ubisoftot, a cég viszont óvatosan csak annyit válaszolt, hogy az I Am Alive megjelenésével kapcsolatban a cég üzleti jelentését érdemes figyelembe venni, amely szerint a játék (ahogy arról mi is beszámoltunk korábban) a következő üzleti évben kerül a boltokba, ez pedig 2010 április elsejétől 2011 március 31-ig tart.
A hírrel kapcsolatos egyedüli gikszer, hogy az I Am Alive-on már nem a Darkworks dolgozik, lévén a projekt befejezését átadták a Ubisoft Shanghai-nak.
Mindenesetre kár lenne, ha túl sokáig húznák-halasztanák a játék fejlesztését, mert igencsak ígéretes darabnak ígérkezik. Egy régebbi, hangulatos trailert alant tekinthettek meg.
A hírrel kapcsolatos egyedüli gikszer, hogy az I Am Alive-on már nem a Darkworks dolgozik, lévén a projekt befejezését átadták a Ubisoft Shanghai-nak.
Mindenesetre kár lenne, ha túl sokáig húznák-halasztanák a játék fejlesztését, mert igencsak ígéretes darabnak ígérkezik. Egy régebbi, hangulatos trailert alant tekinthettek meg.
Viccet félretéve, én is várom, de nem is baj, hogy elhalasztják, csiszolgassák csak.
És csak nekem tűnt fel / engem zavar? : "I Am Alive (PS3/X360, Ubisoft, 2011)"
Che: igazad van, dolgozzanak rajta csak, amíg jó nem lesz
A jenkiknél eléggé szabadon lehet variálni vele. A lényeg ugye a negyedéves, féléves, majd az éves eredmény. Miután az irányszámok az éves eredményre vonatkoznak, az egyes negyedévek eredményétől függően úgy kell játszani a továbbiakban, hogy megfeleljenek az előirányzottaknak (és emiatt van az pl., hogy a mindig jól teljesítő "holiday season", azaz a november-decemberi időszak a legtöbb kiadónál a 2.-3. üzleti negyedévre esik). Ezért játszanak a kiadók a dátumokkal, és pakolnak el fél évvel későbbre is akár már kész játékokat..
Dolgozzanak csak rajta, nem kellene elcseszni a műfaj debütálását a videójátékok világában.
Én amúgy valami hasonló élményre számítanék, mint amit a Cloverfieldben láttunk, csak éppen szörny helyett egy "jó kis" földrengéssel (persze csak játékok keretein belül "jó kis", Isten ments' tőle a valóságban ).
Tőlem csúsztathatják én még ráérek jó pár évig...
Nem halasztották. Annyira nem várom, hogy vagdossam a mérőszalagot, de ha megjelenik kiváncsi leszek rá. Azért egy ingame video már jó lenne.