A Bethesda Blog jelentése szerint holnap, azaz szerdán érkezik a The Elder Scrolls V: Skyrim 1.2-es javítócsomagja. A patch PS3-ra már napvilágot látott a napokban, PC-re és Xbox 360-ra viszont mindeddig várnunk kellett rá. A pakk az alábbi hibákat javítja ki:
- A PS3-as verzió már nem szaggat (annyira)
- Xbox 360-on akkor is betöltődnek a textúrák, ha a játék fel van telepítve
- Akkor is elindul a játék, ha a hangráta nem 44100Hz-re van állítva (PC)
- Javítottak a látótávolságon
- Már nem jönnek be hívatlan vendégek a házunkba
- Minden sárkánytetem felszívódik
- Többet nincs olyan, hogy a sárkány nem támad
- Kijavították az NPC-k alvásanimáció-bugját (bármit is jelentsen ez)
- A hullák cuccai nem tűnnek el rögvest (ritka bug)
- A tolvajkulcs is működni fog mostantól
- Nem akadály többé az enchantolt fegyverek átnevezése
- A halott sárkányok minden alkalommal adnak lelket
- Esc-kel is kiléphetünk a menükből (PC)
- Javítottak az egér érzékenységén (PC)
- Pár apróság, hogy könnyebben változtathassunk a PC-s irányításon
Egyébként én is találtam egy eléggé fura bugot nemrég, ha érdekli valakit, videóban itt megnézheti. Valószínűleg nem én voltam az első aki megtalálta de attól még feltöltöttem mert eléggé lol
ezt használva ki kell csomagolni a VoicesExtra fájlt ami a játék könyvtárán belül a datában van és ugyanoda bemásolni a sound mappát amit kicsomagoltál, tehát így fog kinézni Data/sound/voice/stb és ott lesznek a fájlok.A quest sem lesz bugos, ki fog nyílni az ajtó és Esbern is beszélni fog.
Ezt át lehet állítani az irányításnál.
Holnap szerda lesz.
Remélem az irányításba belerakják, hogy a bal egérgomb a bal kezet emelje, mert nagyon idegesítő, hogy fordítva van.
Illetve remélem az útkeresővel is csinálnak valamit hamarosan, mert elég egy fél méteres szikla, hogy bebugoljon egy akármilyen ellenfél (jobbra-balra cikázva nem támad, csak forgolódik), illetve ha a leszállt sárkány ellen harcolunk, a fedezékünk mögé be tud hajolni harapdálni, de a tüzet mindig a falnak lövi