A Metroid: Other M-mel robbantó Team Ninja nemrég bejelentette ugyan a Ninja Gaiden 3-at, ám a játékból egyetlen, Ryut ábrázoló koncepciórajzon felül semmit sem mutatott a csapat. Most viszont változott a helyzet, és bár képek még nincsenek, pár apró információ azért csurrant-cseppent, hála Joszuke Hajasi Team Ninja fejesnek. Hajasi azonban nem csak a Ninja Gaiden 3-ról beszélt, hanem két olyan játékról is, melyekről ezer éve nem hallottunk semmit. Az ok egyszerű: a projekteket lelőtték.
Az első a sorban a régóta ígért Dead or Alive: Code Cronus, amit még 2005-ben jelentettek be, s mely egy előzmény lett volna az eddig megjelent DOA-k történetéhez. A sztori középpontjában a később már veteránnak számító Ayane és Kasumi első versenye állt volna. A második lelőtt játéknak még konkrét címe sem volt, mindenki csak Project Progressive-ként hivatkozott rá. Ezt 2007-ben említette először a stúdió, és akárcsak a Code Cronus, ez is Xbox 360-exkluzívként készült. A leállított DOA-ról egyébként Joszuke azt mondta a Famitsunak, hogy "még mindig csak papíron létezett".
A két törölt projekt mellett persze még bőven van mit csinálnia a Team Ninjának, elvégre nemrég bejelentették, hogy jön a Ninja Gaiden 3. A játékról most kiderült, hogy nem teljes értékű folytatásnak szánják, hanem rebootnak.
"Úgy fejlesztjük, hogy mindent az elején kezdünk. Azt az akciójátékot szeretnénk elkészíteni, ami a legérdekesebb lehet a mai közönségnek. Ez persze nem azt jelenti, hogy elfelejtjük a múltat, mindössze olyan játékot akarunk kiadni a kezünkből, amit nem kötnek le az előző epizódok korlátai."
Hogy ez most a sztorira is kiterjed-e, nem tisztázott, bár lehetséges, hogy igen. A történettel kapcsolatban Joszuke csak annyit árult el, hogy Ryu keze a képen nem véletlenül véres, lévén "valamit csinál majd vele".
A csapat 3DS-re fejlesztett Dead or Alive játéka, a Dimensions egyébként szépen halad, és bár eddig sokat nem tudunk róla, a Team Ninja feje szerint nem kell aggódni a sorsa miatt. Kár, hogy a nagygépes utód nem készül már el, hisz elég rég volt már a negyedik rész.
Az első a sorban a régóta ígért Dead or Alive: Code Cronus, amit még 2005-ben jelentettek be, s mely egy előzmény lett volna az eddig megjelent DOA-k történetéhez. A sztori középpontjában a később már veteránnak számító Ayane és Kasumi első versenye állt volna. A második lelőtt játéknak még konkrét címe sem volt, mindenki csak Project Progressive-ként hivatkozott rá. Ezt 2007-ben említette először a stúdió, és akárcsak a Code Cronus, ez is Xbox 360-exkluzívként készült. A leállított DOA-ról egyébként Joszuke azt mondta a Famitsunak, hogy "még mindig csak papíron létezett".
A két törölt projekt mellett persze még bőven van mit csinálnia a Team Ninjának, elvégre nemrég bejelentették, hogy jön a Ninja Gaiden 3. A játékról most kiderült, hogy nem teljes értékű folytatásnak szánják, hanem rebootnak.
"Úgy fejlesztjük, hogy mindent az elején kezdünk. Azt az akciójátékot szeretnénk elkészíteni, ami a legérdekesebb lehet a mai közönségnek. Ez persze nem azt jelenti, hogy elfelejtjük a múltat, mindössze olyan játékot akarunk kiadni a kezünkből, amit nem kötnek le az előző epizódok korlátai."
Hogy ez most a sztorira is kiterjed-e, nem tisztázott, bár lehetséges, hogy igen. A történettel kapcsolatban Joszuke csak annyit árult el, hogy Ryu keze a képen nem véletlenül véres, lévén "valamit csinál majd vele".
A csapat 3DS-re fejlesztett Dead or Alive játéka, a Dimensions egyébként szépen halad, és bár eddig sokat nem tudunk róla, a Team Ninja feje szerint nem kell aggódni a sorsa miatt. Kár, hogy a nagygépes utód nem készül már el, hisz elég rég volt már a negyedik rész.
Hát hajrá a DMC-t már az első információk alapján is elszúrták!