Hiába Dwayne Johnson és a neves színészgárda (Chris Evans, Lucy Liu és J.K. Simmons), a 250 millió dollárból készült A hullahó-akció csúfosan elbukott a mozikasszáknál, és még világszinten sem tudta visszatermelt a büdzséjét. Viszont ez nem akkora gond, mint amekkorának elsőre látszik, ugyanis a film mögött az Amazon állt, akiknél amúgy sem elsődleges szempont a karácsonyi produkció mozis pályafutása, hiszen azt egyébként is a saját streamingplatformjukra, a Prime Videóra szánták. És ott bizony a szolgáltató történetének legerősebb kezdését produkálta A hullahó-akció: négy nap alatt 50 milliós nézettséget hozott globálisan!

Az Amazon szerint a Dwayne Johnson főszereplésével készült alkotás jobban teljesített, mint az Országúti diszkó új verziója, amiről annak idején szintén csak annyit közöltek, hogy 50 millió nézővel nyitott. „Abból, ahogy a közönség reagált A hullahó-akcióra a mozikban és a Prime Videón, tisztán látszik, hogy a következő évek ünnepi kedvencéről van szó” – nyilatkozta az Amazon MGM Studios vezetője, Jennifer Salke, a stúdiónál a mozis forgalmazásért felelős Kevin Wilson pedig arról beszélt, hogy a box office nekik azért nem fáj annyira, mert a mozis vetítésekre gyakorlatilag a streamingpremier marketingkampányának a részeként tekintenek.

A borítóképek forrása: Prime Video