A Titanfall teszt során Chris egy dolgot rótt fel a Respawn Entertainment első játékának: a tartalmi hiányosságokat, melyek okán a program alig 10-20 óra után mindent megmutat magából, elvéve a játékosok kedvét a titánoktól. Úgy látszik, hogy a PC Guru legrégebbi motorosának most is igaza lett: a Titanfall játékosai lassú matchmakingre panaszkodnak, ami a hirtelen csökkent érdeklődéssel magyarázható.
- PC
- XBOX 360
- XBOX One
A NeoGAF-en tegnapelőtt tűnt fel egy topik a témában. A beszélgetést elindító Titanfall-játékos arra panaszkodott, hogy Xbox One-on most már alig talál olyan embert, aki foglalkozik a játékkal, holott két hónapja minden barátja rongyosra pörgette a lemezt a meghajtóban. A téma hamar felkapottá vált, a válaszok pedig magukért beszélnek: Dél-Afrikában és Ausztráliában szinte lehetetlen Titanfall-játékosokat találni, de az észak-amerikai szerverek is sokkal lassabban hozzák össze a meccseket, mint néhány héttel ezelőtt.
Bár a beszélgetés eleinte a konzolos Titanfallra fókusztált, később a PC-s közösség képviselői is bekapcsolódtak, hogy megerősítsék a program csökkenő népszerűségét. A Lazy Gamer az egyre alacsonyabb játékosszámra reagálva rámutatott: a Call of Dutynak és Battlefieldnek van aktuális játékos-számlálója, a Titanfallnak viszont nincs, mintha csak az EA is tisztában lenne az óriásrobotos shooter rövid szavatosságával.
Ti játsszátok még a Titanfallt? Mik a tapasztalataitok?
Igazából úgy gondolom, hogy annak az esélye, hogy létrehozzanak egy szín tiszta multy-ra épülő játékot és az ne legyen megunható max 2 hónap után, elenyésző. Ahhoz nagyon jó alapmechanizmusokat kell kitalálni, ami van olyan változatos, hogy újra leülj vele játszani. A leg-leültetősebb játékok, az rpg-k, ill. az mmorpg-k, mert van mit csinálni bennük, és van sok kicsi cél, meg nagy cél. Tehát képes lekötni hosszú távon. Rövidebb szavatosságúak a jó singleplayer-el megáldott játékok, de még mindig odaültetnek, mert szeretnéd újra átélni az ütős kalandokat.
Persze van kivétel a multik esetében, pl anno Quake 3 arena, CS, CoD. Amik akkorát ütöttek, hogy azóta is sokan leülnek velük játszani.
Ezek szerint a Titanfall Mech-jei nem durrantak akkorát, hogy berobbantsák a játékot a nagy multy-nevek közé... Milyen ironikus névválasztás. Titan fall... Rossz ómen volt... :)
Nem azt mondom, hogy biztos játszanának még vele, ha kap normális sztori módot, de így egy rakás játékost elkergettek a játéktól (köztük engem is) akiknek csak másodlagos a többszereplős móka (például nekem). Lehet, a single után még kedvet kaptak volna a multihoz. Vagy ha lett volna coop móka vagy valami.
Bár lehet azóta van már benne coop is, nem követtem annyira figyelemmel.
Én a magam részéről nem játszom vele. Nem is játszottam. Már az elején lezártam magamban azzal, hogy ez a koncepció free2play-ben oké, de egy teljes árú játéktól én nem ezt várom.
Nem azt mondom, hogy biztos játszanának még vele, ha kap normális sztori módot, de így egy rakás játékost elkergettek a játéktól (köztük engem is) akiknek csak másodlagos a többszereplős móka (például nekem). Lehet, a single után még kedvet kaptak volna a multihoz. Vagy ha lett volna coop móka vagy valami.
Bár lehet azóta van már benne coop is, nem követtem annyira figyelemmel.