A GTR sorozattal elég régen találkoztunk már, de a SimBin Studios elhozza nekünk a széria harmadik, 2018-ban érkező részét PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. A játékot az Unreal Engine 4 hajtja, így csapat hozzáértő kezeinek hála, sem a látványra, sem pedig a szimulációra nem lehet majd panaszunk. A játék nem csak szimulátorok megszállott rajongóinak szól, hanem a könnyedebb kikapcsolódásra vágyó játékosoknak is. Allan Speed, a stúdió vezetője szerint a konzolos verziók és az alkalmai játékosok igényeire legalább annyi energiát szentelnek, mint a szimuláció kidolgozására.

A készítők szerint a PC-s közösség nagyon szereti a komoly szimulációra épülő játékmenetet, ez viszont nem mondható el teljes mértékben a konzolos közösségről, és ők egyik félről sem szeretnének megfeledkezni. A csapat magja már a jelenleg, a még igen korai fejlesztési fázisban leledző GTR 3-on dolgozik. Folyamatosan meghallgatásokat tartanak, hogy az elkövetkező néhány héten belül újabb tehetséges tagokkal bővülhessen a szorgoskodó csapat. Szerencsére nagy az érdeklődés a projekt iránt, így valószínűleg nem lesz majd hiány új tagokban.

Ha a dolgok ilyen jól haladnak, akkor remélhetőleg hat hónapon belül elkészül a játék első játszható verziója. Internetkapcsolatra pedig csak akkor lesz szüksége a játéknak, ha a többjátékos szekcióval szeretnénk játszani. Az Unreal Engine 4 erejének köszönhetően a dinamikusan változó időjárás, és a napszakok ciklikus váltakozása sem marad ki a játékból. A változó körülmények (például az eső által eláztatott utak) komoly hatást fognak gyakorolni a játékmenetre is. Kíváncsian várjuk a további fejleményeket a játékkal kapcsolatban, mivel a GTR 2 egy kiváló szimulátor volt.

gtr-3.jpg