Bemutatkozott a Mafia 3, amely 1968-ba repíti a játékosokat, a helyszín pedig New Orleans, illetve annak környéke; a belváros mellett a mocsaras vidék is a játszóterünk lesz, miközben megismerkedhetünk a várossal és annak kultúrájával. Mivel a történet a 60-as évek Amerikájában játszódik, egy puskaporos időszakba csöppenünk, amit a Vietnami háború által tépett sebek és az egyre nagyobb méreteket öltő rasszizmus jellemez -- nem vitás, hogy egy gondterhelt állapotról beszélünk, de a pezsgő zenei élet, és a csodás déli kultúra azért pár kellemes perccel megajándékoz majd, amikor éppen nem lövöldözünk.
A főszereplő a Vietnami háborúból visszatért Lincoln Clay, egy félvér árva, aki a családját az utcán találja meg. Szövetséget köt az olasz maffia elnyomása alá került három figurával (Vito Scaletta, Cassandra, Burke), és együtt egy új birodalom kiépítését kezdik meg. A feladatunk tehát a város meghódítása lesz, aminek egyik fő módja a búvóhelyek elfoglalása, amivel nem csak a hatalmunkat bővíthetjük, hanem mindenféle, a küldetések során használatos bónuszokat kapunk pajzs, extra emberek vagy mesterlövész kíséret formájában.
A Mafia 3-ban, habár sok mindent csinálhatunk a birodalmunk építése során, egy koncentráltabb élményt kapunk. Egy történetvezérelte játék lesz, amiben kooperatív mód, illetve (a jelenlegi ismereteink szerint) multiplayer sem lesz. Továbbá, az előző részhez képest keményebb játéknak ígérkezik, ugyanis a fedezékek rombolhatóak, az életerő nem töltődik újra, és csak két fegyvert vihetünk magunkkal -- társainkat azért segítségül hívhatjuk, ami a nagyon húzós helyzetekben jöhet majd jól.
A Mafia 3 valamikor 2016-ban fog megjelenni PC, Xbox One és PS4 platformra.
Az igazi kérdés viszont a játékmenet lesz és a sztori, ha ezt a 2-t nem rontják el akkor 10/10.
az első rész azért kedves még mindig számomra, mert a főhős, Tommy Angelo, egy végtelenül szimpatikus és becsületes figura , aki önhibáján kívül került be a maffiába. Rosszkor volt rossz helyen. S ugyan bűnöző lett belőle, mindvégig tartotta magát a saját etikai kódexéhez és sosem ölt volna meg senkit hidegvérrel. Egyszerű átlag ember volt akivel könnyen lehetett azonosulni. Nem volt revolverhős.
A trailer alapján, viszont nekem az esik le, hogy a második részhez hasonlóan,megint egy macsó hülye gyereket fogunk alakítani, aki nem mellesleg háborús zakkant is.
Engem pl az aggaszt, hogy a gameplay-ben egy közepes ütközéstől felrobbantak az autók amikbe belehajtottunk, ami nevetséges.
Két kritérium van szerintem aminek meg kell felelnie. Az egyik a hangulat, ha tudja a 60-70-es évek hangulatát hozni a játék, akkor nem lesz gond. A másik, ha a sztori minimum olyan minőségű lesz mint az első részé akkor megint csak jó lehet a játék.
Bár azért titkon remélem hogy ezt a katonai dzsekit szögre akaszthatjuk majd egy frankó kalapért és öltönyért. ;)
Nekem valahogy nem jött át a hangulata. Ha csak a gameplayt látom, előbb gondoltam volna, hogy ez egy '70-es években játszódó Sleeping Dogs, mint egy új Mafia. Az életerő jelző az emberek feje fölött pl. rendkívül igénytelen.
Valahogy nincs meg az az igazi mafia hangulata.
Márpedig nálam a maffia szó a jól öltözött olasz gensztereket jelenti, nem pedig a modernkorit vagy modernebb korit.
Azt hittem a 2. részt folytatják.
Az igazi kérdés viszont a játékmenet lesz és a sztori, ha ezt a 2-t nem rontják el akkor 10/10.
A lenti videóban van pár gameplay jelenet és elhangzik pár infó is. :)
Amúgy simán el tudom képzelni, hogy kishalként kezdünk és a végén az egész város a kezünk alá kerűl majd.
A lenti videóban van pár gameplay jelenet és elhangzik pár infó is. :)
Amúgy simán el tudom képzelni, hogy kishalként kezdünk és a végén az egész város a kezünk alá kerűl majd.