Játékosként mindannyian Steam-használók vagyunk, és bizony előfordul, hogy egy-egy probléma kapcsán támogatásra van szükségünk. Néha (inkább gyakran) azonban a support nem válaszol időben, és mostani történetünk szereplőjével is ez esett meg: nem tudott belépni fiókjába, és miután egy hétig hiába várta a támogatói részleg válaszát, személyesen Gabe Newellnek írt levelet, hogy segítsen.
Gabe jó főnökhöz méltóan visszaírt a srácnak, hogy legyen szíves ossza meg vele az ügy számát, amit a that_earlyguy nevű felhasználó meg is tett, és csodák csodája: két órán belül megérkezett a segítség.
A srác hosszú e-mailben köszönte meg a segítséget, egyben engedélyt kért, hogy közzétegye a történetet a közösségi oldalakon. A Valve mindenható vezetőjének ez ellen nem volt semmi kifogása, mert ahogy írta:
„Mint mondtam, mindannyian azért vagyunk, hogy támogatást nyújtsunk, így bárki nyugodtan írhat nekem, vagy bárki másnak itt, ha problémája van.”
Dicséretes, és nagyon elismerésre méltó hozzáállás ez; bárcsak minden cég vezetője így viszonyulna ügyfeleihez!