A SEGA éppen ezért más utat választott, mint a Ubisoft. Az ő DRM-jükhöz elég lesz az első indításkor aktív internetkapcsolat, majd miután az Alpha Protocol regisztrálása megtörtént a kiadó szerverein, öt további PC-re lesz feltelepíthető. Amennyiben ez megtörtént, de tovább akarjuk vinni a játékot, akkor deaktiválnunk kell az egyik előbbi telepítést -- ezt a játék elintézi az új gépről is. Akkor sem kell aggódni, ha a gép elromlik, a dolog ugyanígy működik, azaz újratelepítés után deaktiválunk, aztán újra, és kész.
A részletekért erre tessék. A játék a nyáron érkezik PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
A részletekért erre tessék. A játék a nyáron érkezik PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Damien4080, ha 1 hónapra megállítanák a warezt, ahogy mondod, az rengeteget jelentene egy játék eladásában. Még a hetek is számítanak. A fejlesztők jól tudják, hogy fel fogják törni a DRM-jüket, de próbálják késleltetni az időpontot, hogy az idő alatt minél jobban fogyjon a játék. Ezért raknak DRM-et rá. Vannak olyan kiadók, akik a jól bevált DRM-eket használják, vannak olyanok, mint pl az Ubi, akik próbálnak újakat kitalálni. Amúgy meg lehet sírni az Assassins Creed meg a Settlers DRM-je miatt, de ez a védelem tovább tartotta magát, mint a hagyományos fajták, ergo a célját elérte.
Nem tudom, szerintem sose fogják megállítani a warezt, sztem lehetetlen. Talán a kiadóknak tényleg inkább a játékkal kéne törődniük, nem a védelemmel, az meg h max 1 hónapra megállítják a warezt... nem sok értelmét látom. Most tegyük fel h ennek a játéknak barátságosabb a DRM-je de úgy is feltörik és akadhatnak gondolom gondok a vásárlóknál, úgy mint az ubinál is. Szal majdnem ott járunk h Ugyanott járunk Bár gondolom eladások terén sokat számít még azaz "1" hónap is. De itt van példának az AC és az SC. Feltörték az eddigi legjobb védelmet, aztán az SC-nél már 1 nap kellett és kész. Előbb utóbb mindent feltörnek! Ez a lényeg.
Krva jó felfogás, mondhatom.