- Problémás volt a Far Cry Primal PC-s megjelenése
- Hiba miatt többen el sem tudják indítani a játékot
- Aki igen, az rossz optimalizációra panaszkodik
- Már megjelent egy patch, ami valamelyest javított a helyzeten
Egy hét fáziskésés után PC-re is megjelent a Far Cry Primal, és ma már mindenki megmártózhat a kőkorszak izgalmaiban, vad törzsekkel és még vadabb állatokkal viaskodva -- illetve csak szeretnének a PC-s játékosok, a start ugyanis nem úgy sült el, ahogy azt szerettük volna.
Elegendő csak egy pillantást vetni a játék Steam adatlapjára, és máris láthatjuk, hogy pirosban úszik az értékelések szekció, az átlagolt verdikt pedig kérlelhetetlenül azt olvassa, hogy Vegyes -- a kritikáknak csak az 54 % volt dicsérő.
Mi történt?
Magának a játékmenetnek a minőségétől eltekintve, a Far Cry Primal láthatóan számos olyan programhibával jelent meg, amelyek megnehezítik, bizonyos esetekben pedig egyenesen lehetetlenné teszik az, hogy a programot élvezhessük. Látszólag a leggyakoribb és legsúlyosabb probléma a 88500014 kódszámú hiba, aminek következtében nem indul el a Far Cry Primal.
Ennek hátterében az áll, hogy a játék nem tud online kapcsolatot teremteni, konkrétan a FCPrimal.exe, a UbisoftGameLauncher64.exe és a UplayService.exe kimenő TCP kapcsolatra szomjazik. A Ubisoft átmeneti javítási javaslata az, hogy ellenőrizzük a tűzfal beállításait, ez ugyanis blokkolhatja a kapcsolatot, de nem egy játékos jelezte, hogy nála ez nem bizonyult megoldásnak.
Akinél mégis elindult a játék, az teljesítmény problémákra panaszkodik -- többen is írták Steamen, a hivatalos fórumon, Redditen és NeoGAF-on egyaránt, hogy a combos erőgépük nem az elvártak szerint teljesít, ugyanakkor hozzá kell tenni, hogy az első napos, 890 MB-os frissítés javított valamennyit ezen a téren. Íme, Idiotech bemutatója az aktuális állapotokról:
Akárcsak a 88500014 hiba, úgy ezek a teljesítmény problémák is ismertek a Ubisoft előtt -- legalábbis ezeknek egy része. Az SLI/Crossfire opció bevallottan nem működik jól, hiszen villódzó textúrák és a képernyő remegése tapasztalható, amire hathatós megoldás még nincs, csak annyi, hogy kapcsoljuk ki az SLI-t/Crossfire-t. Továbbá Game Ready Driver még nem jelent meg, de már érkezik, ez lesz a 362.00. A pirosaknak a Crimson 16.2 Beta az elérhető legfrissebb.
Mindezen kívül kisebb-nagyobb bugok is találhatóak, a problémák nagyobbik része azonban technikai jellegű, pontosabban a rossz optimalizáció számlájára írható. Remélhetőleg ezt hamarosan javítja a Ubisoft.
Amúgy szerintem meg is érdemli az érékeléseket amiket kapott. Ez számomra sokkal inkább egy FC4 total conversion mod, mintsem egy egyedi játék. Az egész elfért volna egy DLC-ben.
(Fúj denuvo fúj nem tudom ellopni, biztos sok köze van az optimizáláshoz, a sok 13 éves önjelölt programozó megmondja)
Az Nvidia driverre pedig már számítottam, de most késnek vele pár napot, mert már kijött a játék.
Csúcszuper védelemet persze adtak neki de optimailzációt nem. Itt van megint egy konzol port? -.-
Ezek sose tanulnak? Kb AC Unity után?
Itt szerintem is az a helyzet hogy megcsinálták a portot aztán ráeresztették a Denuvot... Itt a végeredmény. Attól még kissé szánalmas; nyugodtan eltolhatták volna inkább még egy hónapot ha egyszer úgyis később kapjuk meg akkor már halál mindegy... Ez így megint felesleges utálathullám lesz feléjük mert néhány fejes megint olyan hülye volt mint a kiszáradt sós föld.
Csúcszuper védelemet persze adtak neki de optimailzációt nem. Itt van megint egy konzol port? -.-
Ezek sose tanulnak? Kb AC Unity után?