Annak idején óriási vihart kavart az, hogy a Modern Warfare 2 PC-n nem támogatja a dedikált szervereket. A játékosok petíciókat, bojkottokat szerveztek és milliónyi fórumtémát nyitottak az ügyben, egyedül csak az utcára nem vonultak ki dühükben. Nagy volt a felhajtás, és sok volt a csalódottság, így ezek után azt gondolná az ember, hogy hasonló bejelentés nem fog előfordulni még egy nagy kaliberű játék esetében -- a Ubisoft azonban mindenkit meglepett.
Az egyik rajongó a hivatalos fórumon érdeklődött a játék PC-s verziójának multiplayer módjával kapcsolatban. Az illető konkrétan arra volt kíváncsi, hogy vajon ezúttal kapnak-e egy hivatalos szerveroldali klienst, amivel virágozhat az online közösség, vagy a Call of Duty MW2-ben látott módszer jön itt is.
A moderátor a válaszában ridegen közölte, hogy a játék, akárcsak a második rész, nem támogatja a dedikált szervereket, a fejlesztők ugyanis egy másik utat választottak, melyről, s úgy általánosságban a multiplayer módról a későbbiekben fognak részletesebben beszélni.
Az egyik rajongó a hivatalos fórumon érdeklődött a játék PC-s verziójának multiplayer módjával kapcsolatban. Az illető konkrétan arra volt kíváncsi, hogy vajon ezúttal kapnak-e egy hivatalos szerveroldali klienst, amivel virágozhat az online közösség, vagy a Call of Duty MW2-ben látott módszer jön itt is.
A moderátor a válaszában ridegen közölte, hogy a játék, akárcsak a második rész, nem támogatja a dedikált szervereket, a fejlesztők ugyanis egy másik utat választottak, melyről, s úgy általánosságban a multiplayer módról a későbbiekben fognak részletesebben beszélni.