A Falllout 4-ben már a történet elején egy kedves kutya szegődik mellénk, aki hű társunkként követ majd akcióinkra, ráadásul hallgat is a szóra, összegyűjtve helyettünk az értékes tárgyakat. A legjobb az egészben azonban az, hogy a blöki halhatatlan, így bármit is csináljunk, nem fogjuk elveszíteni az ártatlan kutyust.
From @BethesdaStudios' Todd Howard: Dogmeat cannot die #Fallout4 #BE3 pic.twitter.com/0hSaF42xoD
— Bethesda Softworks (@Bethblog) June 16, 2015
Viszont megvan az én szememben a Fallout 4 első negatív pontja..... Fallout 1-2ben is vért izzadva kellett életben tartani a társainkat (főleg Dogmeatet aki szeretett berohanni a tömegbe) most meg simán hallhatatlan ... ez a baj a modern játékokkal, és nem fog elkészülni soha olyan szabad játék mint a Fallout 2, a 3ban már gyerekeket se lehetett ölni.., bezzeg a második részben ha én egy olyan karaktert akartam aki válogatás nélkül lemászárolja ha kell az egész pusztaságot, hogy így mentse meg a faluját akkor megtehettem, ahhhj a régi szép idők :/
És nem vagyok se pszihopata se elmeroggyant se semmi ilyesmi még mielőtt valaki ilyenekkel jönne...