- Sean Murray is felszólalt a brightoni Develop konferencián
- Tanácsot is adott a Bethesdától a Microsoftig mindenkinek
Több olyan játék is napvilágot látott mostanság - és a trendeket elnézve még fog is - melyek a rajtkor, mondjuk úgy, nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket. Ilyen az Anthem, vagy éppen a Fallout 76, de még előttük ott volt a híres-hírhedt No Man’s Sky. Az utóbbit fejlesztő Hello Games vezéralakja, Sean Murray tapasztalatból beszélt a brightoni Develop játékfejlesztői konferencián.
“Volt pár mostanában megjelent játék, melyek megjelenésükkor megosztók voltak, így robbanó elegyet alkotva, mert rengetegen játszották őket, ugyanakkor rengeteg probléma is volt velük. És látom, hogy az EA, a Microsoft vagy éppen a Bethesda azzal próbálja kiengesztelni a játékosokat, hogy beszél hozzájuk, de ez egész egyszerűen nem működik”. Majd hozzátette: “annyiszor leültem és megírtam a tökéletes blogposztot, ami mindent elmagyaráz a játék fejlesztéséről, a jövőbeni tervekről. De láttam, hogy nem volt hiteles annak fényében, ahol éppen tartottunk.”
Tény, hogy a No Man’s Sky megítélését megfordította a “pofa be és dolgozz” hozzáállás, de ha megengedhetek magamnak egy személyes megjegyzést: talán nem elkapkodni kéne a rajtot vagy éppen fűt-fát ígérni, hanem kész játékot kiadni és akkor nem lenne probléma sem, amit kezelni kéne...